Bagaget ombyggt
Bagaget ombyggt
Hej! Jag har idag byggt om i mit bagage på 206:an. Höjde golvet o´vh gömde mitt slutsteg där, samt byggde in baslådan i det nya golvet
lev rätt fränt
ska bara spackla igen distanserna till baselementet, för det poffar luft där. Ska ta foto när det är klart så får ´ni andra se 
Det är inte farten som dödar, det är sättet du stannar på
Som Ulke säger: bilder. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Som Ulke säger: bilder.
Jaja det kommer det kommer
hehe Ja det kommer säkert att byggas om igen eftersom jag nog inte blir nöjd med resultatet. Men så är det
Bilder kommer nog upp under morgondagen tror jag..
GriFFin wrote:Vart lägger jag upp bilderna gratis ?
Du kan regga dig och lägga upp bilder på: http://upl.silentwhisper.net/
Eller så kan du mejla över bilderna så kan jag lägga upp dem åt dig..
Mvh//Calle
GriFFin wrote:Jahhapp då har man testat lådan för 3:e gången, men som alltid så ska det tätas merkan inte bli för tätt i en sluten låda
Jahapp.. Nu har man hämtat lådan efter nattpasset
- Peter Igelhammar
- Crew

billig svart matta på biltema
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
GriFFin wrote:GriFFin wrote:Jahhapp då har man testat lådan för 3:e gången, men som alltid så ska det tätas merkan inte bli för tätt i en sluten låda
Jahapp.. Nu har man hämtat lådan efter nattpassetmen det låter inget vidare, synd att det låter så illa som det gör inget drag i systemet
.. får bygga om i bagaget igen, men bild på detta bygget kommer, ska ta kort när jag vaknar och försöka lägga in snarast möjligt
Skitsvårt att bygga en sluten låda. o sen få det o låta bra oxå.
mdf e fint... köp ett par meter 40*40mm träbalk eller va man ska säga me o förstärk satan, oså proppa lådan helt proppfull med dämpmaterial, då kan man inte misslyckas med en sluten låda
..
ja bygger mitt på känn o förstärker o drar i mkt dämpande, o alla polare har hittills bara klagat på att jag har mkt bättre ljud än dem nånsin haft, o de e väl huvudsaken?
ja bygger mitt på känn o förstärker o drar i mkt dämpande, o alla polare har hittills bara klagat på att jag har mkt bättre ljud än dem nånsin haft, o de e väl huvudsaken?
Mjeee..
Har oxå börjat planera för ett ljud bygge...har alla grejjor men e inte hemma i det elektriska. Nu har jag hittat en kille som ska hjälpa mig....lite tradigt att inte göra det själv men som sagt jag inte vänn med elektriska å då känns det onödigt!
Kommer bilder så fort det e på börjat å färdigt!
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------
Teddan l Peugeot 206 RC l Helsingborg
--------------------
Har oxå börjat planera för ett ljud bygge...har alla grejjor men e inte hemma i det elektriska. Nu har jag hittat en kille som ska hjälpa mig....lite tradigt att inte göra det själv men som sagt jag inte vänn med elektriska å då känns det onödigt!
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------
--------------------
Racer wrote:man kanske skulle fota sitt arbete..
För då måste det ju bli klart..
Haha, bra idé!
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Skapa en egen tråd om bygget. I projekttråden kanske.