Men snäll sörlänningar sluta inte läsa nu, för detta vänder sig till er också.
Detta medelande gäller ett förslag för träff tills nästa år.
Jag tänkte höra om det finns nått intresse i klubben, alla i klubben och från styrelsen att stödja nått sånt?
Ska skriva lite info här nere om hur jag tänkt att det kan ordnas.
Tid: jadu spelar itne så stor roll faktiskt, lite senare typ augusti för då är det oftast bättre väder och så har vi ju midnattssol
Bana: Har funderat på det lite, har hört mig för lite och det verkar itne vara omöjligt att låna ett flygfält på långnäs(där dom kör bilsport EDPS och sm deltävlingar i dragracing). Möjligheterna där är stora beroende på hur mycket man får låna. dragracing 201 m. Banan är bred så en superstag är inte alls omöligt att ordna(fast då behöver jag hjälp med utformning) och om man rent utav får låna taxibanan också kan man ornda en riktigt lång bara
Boende: Det bästa alternativet jag kan komma på såhär långt är en föreningslokal(en gammal idrotts lokal) som jag får låna av min fotbolls förening för 500:- en hel helg och då kan man sova alla där(man får vara typ 200 pers i lokalen) dricka lite öl och hade det mysigt
Denna lokal är belägen mitt mellan boden och luleå(i Unbyn), orkar itne fixa karta nu men gör det om det blir visat intresse.
Är det fler frågor eller funderingar pm:a eller skicka ett inlägg här till mig.
Hoppas det finns intresse för det bland medlemmar och ledningen.
Mvh Rills