Detta har varit den sjukaste träffen ja nånsin varit på!!!! Alltså dessa bilar d kör med i norge! Man måste verkligen vara där för att förstå hur otroligt sjuka byggen d finns! Ta t.e.x Dahlbäcks Polo..Ja säger bara fy F**N vilket åk! Och sen alla dessa Audi-bilar fullproppade me hk och väghållning som kan ligga me fyrhjulsställ varsomhelst på banan.
Gårdagens behållning var flera audi som gick som skållade ollon runt banan samt dahlbäcks polo och Vidar strands M5 turbo
Och eftersom d nu e ett peugeot-forum så kan jag ju meddela att det finns mååånga läckra peggar i norge oxå B.la. en gutmann kittad 205:a som gick hyffsat bra på banan. Försökte sej t.o.m på att drifta me handbromsen
Rekomenderar VARMT att alla som har möjlighet att åka till rudskogen eller varsomhelst annars på gatebilsträff åker!! Tänk inte efter 2 gånger för d e hur kul som helst o se 1000 hästars monster leka på bana
Kan även jag skriva under på att Gatebil var den hitills bästa träff jag någonsin besökt. Otroligt mycket trevliga människor och att få se alla dessa norska storheter, gång på gång, rasta sina bilar runt Rudskogen kan jag förmodligen leva på resten av året.
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser |Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA|206 GTi
WheiZ wrote:Kan även jag skriva under på att Gatebil var den hitills bästa träff jag någonsin besökt. Otroligt mycket trevliga människor och att få se alla dessa norska storheter, gång på gång, rasta sina bilar runt Rudskogen kan jag förmodligen leva på resten av året.
Kommer en ny chans i september Då ska ja förmodligen dit igen. Kan hänga på så tar vi sällskap