Klubb-shop ansvarig för PSCoS
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

Klubb-shop ansvarig för PSCoS
Hej!
Jag kommer att ha ansvaret för klubb-shoppen här på web-sidan och även på de träffar som PSCoS annordnar. Visserligen har det vart klart ett tag men väljer nu tillsammans med de övriga att träda fram i rampljuset så allt blir mera klart och inga större frågetecken finns.
Vi har precis öppnat möjligheten att beställa T-shirt, dekal och nummerplåtshållare, här på sidan och som det verkar så beställs det så det knakar! Härligt!
Lite pengar rullar in och kommer redan nästa vecka få beställa en omgång T-shirt till!
Tanken med klubb-shoppen är att den skall kunna erbjuda er medlemmar trevliga och roliga saker att ha runtom bilen eller på er och visa att vi finns. På så sätt kan fler o fler få upp ögonen för oss. Samtidigt så genererar shoppen en liten slant som förr eller senare kommer att gå tillbaka till er medlemmar i form av någon träff, priser mm.
Så visst finns det ett intresse att shoppen drar in pengar men de kommer alltid gå tillbaka...
Ubudet som finns just nu kommer att ökas på betydligt bara jag ser att allt flyter på och inget strular.
Frågor, funderingar eller förslag ang shoppen emottages tacksamt!
Väl mött,
Joakim Enoksson
Jag kommer att ha ansvaret för klubb-shoppen här på web-sidan och även på de träffar som PSCoS annordnar. Visserligen har det vart klart ett tag men väljer nu tillsammans med de övriga att träda fram i rampljuset så allt blir mera klart och inga större frågetecken finns.
Vi har precis öppnat möjligheten att beställa T-shirt, dekal och nummerplåtshållare, här på sidan och som det verkar så beställs det så det knakar! Härligt!
Lite pengar rullar in och kommer redan nästa vecka få beställa en omgång T-shirt till!
Tanken med klubb-shoppen är att den skall kunna erbjuda er medlemmar trevliga och roliga saker att ha runtom bilen eller på er och visa att vi finns. På så sätt kan fler o fler få upp ögonen för oss. Samtidigt så genererar shoppen en liten slant som förr eller senare kommer att gå tillbaka till er medlemmar i form av någon träff, priser mm.
Så visst finns det ett intresse att shoppen drar in pengar men de kommer alltid gå tillbaka...
Ubudet som finns just nu kommer att ökas på betydligt bara jag ser att allt flyter på och inget strular.
Frågor, funderingar eller förslag ang shoppen emottages tacksamt!
Väl mött,
Joakim Enoksson
Att trycka upp lite peugeotsportnyckelringar vore en bra produkt tycker jag. Dom kan inte kosta många kronor heller
* 205 Mi16 -89 ** 206 XT -01 ** Saab 9-3 2.0T -99 ** Hoj: Honda VTR1000f -99*
Båt: Ockelbo t17dl(eaton m90, megasquirt mm) * Cross: Yamaha Yzf 250 -01
Båt: Ockelbo t17dl(eaton m90, megasquirt mm) * Cross: Yamaha Yzf 250 -01
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

- Peter Igelhammar
- Crew

en ölöppnare som ser ut som ett lejon o man öppanr med munnen eller nått
Peugeot Sport Club Crew
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
http://www.igelhammar.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
Ankan, ska du modella i dom för oss då eller? 
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996