Jontemyra wrote:Hur skaffar man förarlicens? Vad är VIP-licens?
(Sugen på att köra)
Det kommer att vara en förarlicenskurs på Sviestad/Linköping fredagen den 9:e augusti. Kostar 1100kr och är mellan 13:00 och 21:00. Finns fortfarande platser kvar. Se www.lms.se för mer information.
Jag har bokat in mig, kände att det kunde vara bra inför bandebuten.
Jontemyra wrote:Hur skaffar man förarlicens? Vad är VIP-licens?
(Sugen på att köra)
Det kommer att vara en förarlicenskurs på Sviestad/Linköping fredagen den 9:e augusti. Kostar 1100kr och är mellan 13:00 och 21:00. Finns fortfarande platser kvar. Se www.lms.se för mer information.
Jag har bokat in mig, kände att det kunde vara bra inför bandebuten.
//David
Eller så väntar du med det till nästa år. Vi brukar ha en på vårkanten med klubben nämligen för 300kr max(tror att det var gratis för medlemmar iår). Fast iofs vet jag inte hur den nya styrelsens planer ser ut med bankörningar nästa år Så det kanske är lika bra att ta licensen där den 9:e...
Välkommen den 14:e till Gelleråsen iallafall!
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Rash wrote:Eller så väntar du med det till nästa år. Vi brukar ha en på vårkanten med klubben nämligen för 300kr max(tror att det var gratis för medlemmar iår). Fast iofs vet jag inte hur den nya styrelsens planer ser ut med bankörningar nästa år Så det kanske är lika bra att ta licensen där den 9:e...
Välkommen den 14:e till Gelleråsen iallafall!
Precis som du säger, man vet aldrig..jag e glad att jag passade på i år iaf Om jag nu bara kunde lyckas få med mig ansökan till jobbet nån gång så jag kan skicka ansökan till Pär utan att behöva betala porto..
han mummlar om 49-51 i väghållning. Min bil väger såpass lite att jag kan lägga blyvikter i den o få 50-50 o ändå väga mindre än hans plastleksak utan koppling
Ok, som det ser ut nu så kommer jag o CIna upp på fredagen till Closetland o super fre o lördag o kollar på Peugeoter som går sönder på söndagen. Fasen att 106an inte e körklar.
Peter Igelhammar wrote:han mummlar om 49-51 i väghållning. Min bil väger såpass lite att jag kan lägga blyvikter i den o få 50-50 o ändå väga mindre än hans plastleksak utan koppling
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Annars kan man ju starta en annan tråd för ÖHK:t på fredag. Så ser mer folk det...alla kanske inte kollar inte kollar i den här tråden. Plus att man slipper diskutera två tillställningar under en tråd..
Dean Martin
jag menade till detta evenemanget, annars spammar man tråden, och isåfall hade jag gjort en ny tråd "öhk fredag" Tänkte man kunde dyka ut på lördag tex o pimpla öl med er. BLir det utgång lördag ? Fler som vill festa fredag?
Peter Igelhammar wrote:jag menade till detta evenemanget, annars spammar man tråden, och isåfall hade jag gjort en ny tråd "öhk fredag" Tänkte man kunde dyka ut på lördag tex o pimpla öl med er. BLir det utgång lördag ? Fler som vill festa fredag?
Det blir nog ingen utgång på lördagen för mig och de flesta (eller alla kanske ) andra eftersom man ska upp vid 06-07 på söndagen. Och alla som ska sova i stugorna ska ju köra dagen efter så...
Vi hade mera tänkt att grilla, mysa, tjöta och kanske ta en öl eller två och bara umgås. Ungefär som förra året
Dean Martin