Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Eventuellt blir vi bara 4 racers lördan före francophilia. 13 aug.
Vi skulle behöva lite hjälp av en eller två vid tankning och annat mellan 10 och 16 den dan. En burgarlunch bjuder vi på.
Den som giltig licens och dyker upp före 8 skriver vi in i teamet och får förarlunch och en eventuell pokal om vi gör bra ifrån oss. Det ni!
Det står ingenstans att alla anmälda förare måste köra.
Last edited by Sliced on Mon Aug 01, 2005 13:11, edited 1 time in total.
Hmm, låter lockande. Kunde varit roligt att känna på atmosfären i en racedepå. Kanske man skulle boka om färjan och åka upp en dag tidigare. Men å andra sidan sträcker sig meckarkunskaperna obetydligt längre än byta hjul och sånt..
Jag tror nog jag skulle kunna hinna med lite race... Men inte bakom ratten, har inte betalat in min förarlicens, har inte haft pengar...
Men mek skulle jag nog kunna... Fast jag har en elak tenta på måndagen... Jag hör av mig.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
Arne Lindgren wrote:Racer, jag skrev in Sviestad i topicen när jag läste din undran. Men det var en gullig rodnad..
Alla vet väl inte heller vart Sviestad ligger Arne
Fast nu har ju Nik redan skrivit Linköping..
Sorry att jag inte kan, har redan bokat in mig på annat den dagen som sagt. Åka till Francophilia..
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Fnatte, du är välkommen ändå, men var rädd om tentan..
Vi kör 5 tävlingar på Sviestad och en på Mantorp.
www.msls.info
Sen kommer jag upp till Gelleråsen en vända på Francophilia.. Ska bli kul att träffa gänget och grilla lite. Och köra en ny bana..