Ja? Nej?
Känns som att INGEN gäst ändå skriver däri så då kan vi lika gärna öppna dörrarna för andra länder.
Göra om gästforumet till internationellt forum?
Göra om gästforumet till internationellt forum?
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
Re: Göra om gästforumet till internationellt forum?
Panzer wrote:Ja? Nej?
Känns som att INGEN gäst ändå skriver däri så då kan vi lika gärna öppna dörrarna för andra länder.
Gäster skriver inte där för att det låst kanske.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
haha nog så stark anledning
kan man inte bara göra en ny då till det?
eng språkig
kan man inte bara göra en ny då till det?
eng språkig
Peugeot Sport Club
Fredri k Otterdahl
405 Mi16
Tack till Alla i klubben som hjälpt mig det sista!
söker en slang
Fredri k Otterdahl
405 Mi16
Tack till Alla i klubben som hjälpt mig det sista!
söker en slang
Twedmark wrote:Nää... snälla, inte en ny avdelning...
Varför då ha kvar en som är låst? Finns väl inget vettigt i den som är värt att spara?
Döp om skiten till international eller liknande så är det bara engelska som gäller där ifall vi får besök. Inte direkt någon jättetrafik som kommer finnas där, men att den finns är väl bra?
Robert Johansson
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
PSC-medlem Nr. 1160
Halmstadsträffen 2008!
Panzer wrote:Twedmark wrote:Nää... snälla, inte en ny avdelning...
Varför då ha kvar en som är låst? Finns väl inget vettigt i den som är värt att spara?
Döp om skiten till international eller liknande så är det bara engelska som gäller där ifall vi får besök. Inte direkt någon jättetrafik som kommer finnas där, men att den finns är väl bra?
Anledningen till att det finns kvar...Eller ivf. till att det fanns kvar en tid, är ju att det finns matnyttiga saker skrivna där också.
Meningen är ju att det ska försvinna så småningom.
Läs översta inlägget i gästforumet vetja.
Panzer wrote:Twedmark wrote:Nää... snälla, inte en ny avdelning...
Fatta hur många "mekhjälp och teknik" frågor det finns på den avdelningen!!