Jag kom dit en snabbis och käkade lunch med några väl utvalda, och testade sen z3:an några varv innan det fick räcka för den här gången. Tycker z3:an betedde sig över förväntan på banan och märkte inte av tidigare snack om att den skulle kränga för mycket. Kanske ska tilläggas att jag inte körde riktigt max med den heller... möjligvis visar sig dom tendenserna om man kör på lite hårdare...
Tack allesammans för en helt underbar dag på Gelleråsen! Supertrevligt och enormt kul att träffa er alla i verkligheten och inte bara utbyta kommentarer och ideér här över forumet bara.. Mycket rolig och välarrangerad dag och Rallye:n gick grymt bra på banan faktiskt!! Är det någon som har lite bilder på den eller en filmsnutt får ni väldigt gärna skicka ett PM...
Tack än en gång för en fin träff, på återseende, det lovar jag till 100%..
nackdelen skulle väl vara att jag blev frånåkt av en riskokare..så där eländigt långsamt varv efter varv. Man tappar itne mycket men lite hela tiden....men jag skyller på att han hade mera pulver under huven..
Tackar Per för en kanonträff. Tackar även CLosetland för tak över huvudet. Min hand värker o jag har problem med att skriva i tempo (klämde den i en bildörr... )
Peter Igelhammar wrote:Tackar Per för en kanonträff. Tackar även CLosetland för tak över huvudet. Min hand värker o jag har problem med att skriva i tempo (klämde den i en bildörr... )
Andreas Bystedt wrote:nackdelen skulle väl vara att jag blev frånåkt av en riskokare..så där eländigt långsamt varv efter varv. Man tappar itne mycket men lite hela tiden....men jag skyller på att han hade mera pulver under huven..
Tack för ännu en perfekt träff!
Och tack Closet och co som fixade 3-rätters, det var grymt!
Körningen då: Jag är grymt nöjd med bilen, lättkörd och kränger knappt nåt. Ändå har jag ju inte monterat mina gula koni fram så det blir ännu bättre sen. Mina Bridgestone-gatdäck höll hela tiden, kände inte av alls att de blev sladdriga.
Och att min bil skjuter eld och svarta moln beror på att jag kör med öppen dump... Skulle ju gärna vilja se bilder eller film på det.
Bumbi: Hörde att Michael hade fått en del eldflames från dig på film...=) Riktigt bra kört!=)
Vart imponerad av alla som körde faktiskt! Trots att alla höll ett högt tempo så fungerade allt smidigt och friktionsfritt. Iallafall allt jag såg.
Och alltid lika kul att träffa nya medlemmar också, Kartingman m.m.
Och kul att Niklas fått fart på sin 205 turbo också!
Tack för en kanondag!
Arne: Hälsa Lionne att jag saknar henne också
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Ps. Varför vaknade ingen av mitt väckningsförsök??? *surar*
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Tack skall ni ha alla för en mycket lyckad träff, jag hade verkligen jättetrevligt.
Det var lite klurigt att få fart i körningen men efter dräparkommentaren från Reine: Ta med en instruktör nästa gång, du kör ju jättelångsamt, och några instruktörsvarv tror jag att jag börjat få lite häng på det iaf...
Återigen, tack alla för ett trevligt välkomnande på bandebuten.
DavidAx wrote:Tack skall ni ha alla för en mycket lyckad träff, jag hade verkligen jättetrevligt.
Det var lite klurigt att få fart i körningen men efter dräparkommentaren från Reine: Ta med en instruktör nästa gång, du kör ju jättelångsamt, och några instruktörsvarv tror jag att jag börjat få lite häng på det iaf...
Återigen, tack alla för ett trevligt välkomnande på bandebuten.
//David
Vilken Reine var det? Instruktör/racing-Reine eller tävlingsledar-Reine? Vi brukar ju ha två st=)
Alltid kul att träffa nya ansikten som sagt!
Jag tror att vi fick några nya banfantaster på denna träff faktiskt