Finns det drevsatser med rakskuret att få tag på?
Finns det drevsatser med rakskuret att få tag på?
jag undrar om det är nån som vet om det går att få tag på rakskurna drev till 405 mi16 4x4 lådan?
hör gärna av er om ni vet eller om ni kan tipsa om nånting:)
ha en bra dag
ha en bra dag
MVH//Henrik || 405 T16
- Johannes Karlsson
Re: Finns det drevsatser med rakskuret att få tag på?
Supra wrote:jag undrar om det är nån som vet om det går att få tag på rakskurna drev till 405 mi16 4x4 lådan?
ha en bra dag
Ska nog finnas riktiga drevsatser att få tag på till Be-lådorna. Ett tips kan ju vara att höra med fix-it, sellholm eller någon liknande
Ducati 900 Super Sport
406 2.2 Sport -01
406 2.2 Sport -01
Supra wrote:vilka e fix-it, sellholm?? nån internet sida eller är den en person?:P
ha en bra dag
http://www.sellholm.com
edit: fick inte sidan att funka tyvärr.. Men sök på Sellholm på google..
edit :2
http://www.sellholm.se
den ska det va
-
B1ack_Mi16
hmm vet inte riktigt vart du kollar men det enda som kostar typ 7k grejjer till slutväxeln. Frågan jag ställer mej är om man kan ha kvar lådan som orginal och sen bara slänga i dreven till 2:a växeln.. inbillar mig att 2:a växelns
synkringar får slita mest. Nån med erfarenhet av sellhollms grejjer? om det är någon idé?
synkringar får slita mest. Nån med erfarenhet av sellhollms grejjer? om det är någon idé?
Kan inte rekomendera Fix-it. En kompis beställde till sin trimmade Nissan Sunny GTI-r och var tvungen att förskottsbetala. Och det var ju inget litet belopp heller. Trotts detta så väntade han i över ett år på drevsattsen som Fix-it hela tiden lovade att han skulle. Till slut sa han att han ville ha pengarna tillbaka, men Fix-it vägrade. Till slut gick ärendet till allmäna reklamationsnämden!
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.
Falun
T16-94
Mi16-92
Nej, låt tjejen styra dig. Och bli inte för upprörd över att du inte hittar hålet!! Vi är bra på annat, fickparkering t.ex.