Kom hem i en 206 Quicksilver 2004 idag Nu är det så att jag vill få den lite personlig men har inte så mycket pengar över, tänkte att ni vet vart man hittar billigaste av följande:
Diodbaklysen
Diodbromsljus
Dioddimljus bak
Fin vinge
Litet kvalitets öppet filter
Sänkningssats
Sedan yrade säljaren något om att man kan koppla in Ipod till oroginalstereon, någon som vet hur det funkar?
anyway.. kan nån svara på den kanske intressantaste delen i hennes lilla serie frågor...???
Koppla Ipod till originalstereon? Hur? I need to know this..
Och ja, välkommen, e själv ny så kanske inte jag som ska säga det precis. Har likadan bil som din fast -05:a och luciferröd då.. Hämtar den imorgon. Hoppas du är nöjd..
Hästkrafter? Motor?
Sandgren wrote:Oj va många svar hon fick på sina frågor..
anyway.. kan nån svara på den kanske intressantaste delen i hennes lilla serie frågor...???
Koppla Ipod till originalstereon? Hur? I need to know this..
Och ja, välkommen, e själv ny så kanske inte jag som ska säga det precis. Har likadan bil som din fast -05:a och luciferröd då.. Hämtar den imorgon. Hoppas du är nöjd.. Hästkrafter? Motor?
Ha det nice
Jo jag är nöjd med bilen, det är en 1,6 110 hk. Kommer dock att bli helt nöjd när jag pillat färdig på bilen Första styling prylen nu inköpt en liten regskylt (nästan en exakt kopia av vägverkets lilla skylt, min sambo har kört med sådan i flera år utan att få betala dyra böter) bilder kommer när den har monterats.
Men då är det typ samma bil ju. Färg och årsmodell skiljer bara.
Det va rätt mycket styling på min orginal, alu-pedaler, alu-växelknopp o urtavlorna till hastighetsmätare o allt sånt är också av aluminium. Ratten läder, lm-fälg o en massa annat, så jag vet inte riktigt vad jag ska styla på den... Nästan ltie trist. Ville lägga i Bilmattor från metallicas hemsida, som det då står Metallica på.. Men känsn lite som waste of money...
Lägger nog pengarna på en bättre stereo.. Eller ett slutsteg med bra högtalare.. känns som om det är rätt kastt orginal =)