Medlemsansvarig i PSCoS

Här lägger vi i styrelsen ut viktig information.
Stenis
Super Senior

Medlemsansvarig i PSCoS

Post by Stenis »

Ja, efter lång och trogen tjänst har Magnus Bondesson beslutat att lägga sin surt förvärvda fritid på annat...vem vet vad.
Denna vördade mantel skall jag nu ikläda mej med allt vad det innebär.

Det är alltså mej, Stefan "Stenis" Stenbeck, ni vänder er till i medlemsfrågor samt mej era medlemsanmälningar hamnar hos.

Jag skall försöka att till en början skicka ut medlemskort m.m till nya medlemmar c:a en gång i veckan i mån av tid. Med fru, någorlunda högt uppsatt position innom mitt företag, 3 barn, radhus och landställe kan det bli lite tokigt ibland och jag hoppas på ett överseende med det.

Känn er varmt välkomna att maila mej om ni tycker att jag missar något eller varför inte maila lite beröm =) om mot förmodan jag lever upp till och över er förväntan.

Jag ber registrerade användare som planerar att bli betalande, "fullvärdiga" medlemmar med alla fördelar det innebär att inte glömma på ett tydligt sätt notera allt som skall med på anmälan.

Samt att när ni ansöker om medlemskap betalar in på PG 1093899-1 så fort som möjligt dessa 100:- för att det inte skall bli ett stort glapp mellan anmälan och godkännande. Det rör bara till det för mej, vilket innebär att jag med massa separata listor kan missa någon....och det vill vi ju inte eller hur!!

MVH
Stenis
[email protected]
Mazda 6 MPS -06 till salu...!!!!!
Grumpy Old Fart!!
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Det är av största vikt att Ni skriver VEM som har betalt in avgiften, nu har jag en betalning utan namn...och INGEN möjlighet att veta vem det är från!
Grumpy Old Fart!!
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Ställer en liten fråga bara: Ni alla (f.n. 33st) som mailat om ansökan till "Klubbmedlem".
Har ni även för avsikt att bli fullmedlemmar?
Har som sagt 33 mail med uppgifter om er men ingen inbetalning på PG:t!

Samtidigt har vi några som ansökt om klubbmedlemskap på forumets "Användargrupper", men inget mail eller pengar på kontot.

Se över detta är ni snälla, blir det för mycket att hålla reda på kan det lätt glida under mattan och man missar någon/några.

/Stenis
Grumpy Old Fart!!
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Kommer att vara på semester nu ett tag, från klubben och datorn.
Delvis hemma, men utan att dra igång burken....semester alltså.

Det innebär att ni som skickar in pengar på kontot under dessa veckor får vänta med, utskick av medlemskort samt att komma upp på Medlemslistan.

Beträffande utskick av medlemskort m.m för er som redan blivit medlemmar, kommer jag att iordningställa dessa i helgen för utskick v. 29.

Frågor ang. medlemskap m.m skickas via mail till närvarande Admin. på forumet.

Glad Sommar och bränn gummi överallt!!
Stenis

EDIT:
Beträffande utskick av medlemskort m.m för er som redan blivit medlemmar, kommer jag att iordningställa dessa i helgen för utskick v. 29.

Saknar lite detaljer för utskicken ska bli kompletta, så detta sker inte förrän v.31-32 som det ser ut nu..

Beklagar och hoppas ni klarar er ett tag till.

/Stenis
Grumpy Old Fart!!
Deon

Pengar

Post by Deon »

Kommer vid nästa löning!! Lovar er !! :P Jag ska göra mitt bästa för ni inte ska få så mycket krabb .. :)
Tempen

ang betalnign.

Post by Tempen »

Hej betalde mina 100 kronor nn dag efter jag registrerade det kan ha blivit något fel med postadress osv. Men de ska klart och tydligt så att de kommer fån mej. alltså David Andersson och min adress borde stå med på betalningen också..

Undrar bara om du fått betalningen eller inte, men antar att de beror på att du är på semester..

//MVH David.
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Sitter med lånad 56.6 lina på landet just nu. Kollar av allt i morrn söndag.

Måndagen är även den vigd åt klubbgöra, så har ni funderingar eller frågor så maila mej.
Grumpy Old Fart!!
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Nu ska det vara i sin ordning med allt som släpat dessa 3 veckor.
Alla som mailat och undrat om "varför det inte händer något...." skulle ju kunna ha läst lite i denna tråd och fått reda på att jag har varit på semester...*suck*

Men som sagt, alla som betalt och där jag fått in pengar på kontot, ligger på medlemslistan nu.

Angående utskicken, väntar jag in en sista detalj innan jag kan skicka ut medlemskorten. Men senast nästa vecka bör dessa gått ut till er.

/Stenis
Grumpy Old Fart!!
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Idag lägger jag c:a 55 utskick på lådan till alla förväntansfulla medlemmar som väntat på medlemskorten........

Har inte fått fram PSCoS kuvert ännu så det står Botkyrka Offset på framsidan, men det gör väl inget va?
Grumpy Old Fart!!
Ankan
Senior

Post by Ankan »

Stenis wrote:Har inte fått fram PSCoS kuvert ännu så det står Botkyrka Offset på framsidan, men det gör väl inget va?

Katastrof....;) Nä..gratis är gott...;)
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Stenis wrote:Idag lägger jag c:a 55 utskick på lådan till alla förväntansfulla medlemmar som väntat på medlemskorten........

Har inte fått fram PSCoS kuvert ännu så det står Botkyrka Offset på framsidan, men det gör väl inget va?

Äntligen!! Gott mos.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

Har pröjsat in avgiften för några dagar sen, händer det nåt eller?
*otålig*
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

Kollar av inbetalningar varje dag, ligger du inte på listan i "Medlemskap" så har jag inte fått in pengarna på kontot än.
Grumpy Old Fart!!
Amar

Post by Amar »

stenis: vet att det var nåt snack på gamla forumet om att medlemskorten skulle bytas ut för oss som fick de tillfälliga inplastade stackarna...att vi skulle få riktiga kort nån gång.

vet du något om det?
HellMek
Crew
Crew

Post by HellMek »

Stenis wrote:Kollar av inbetalningar varje dag, ligger du inte på listan i "Medlemskap" så har jag inte fått in pengarna på kontot än.

Postgiro är slött och trist :(
Betalade in 08-08 iaf.
Men det är lungt, men man vill ju va medlem tills Björkvik helst 8)
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Loffas

Post by Loffas »

mm o du skrev Vetebröd som min hemort :evil: :D
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

<---Busig. :D
Grumpy Old Fart!!
Loffas

Post by Loffas »

en annan sak.
det står inget namnförtydligande för "stenis" på medlemspappret som skickades ut. ingen jätte grej men med stenis kråckstil så :D

tack än en gång!
Ankan
Senior

Post by Ankan »

Va...medlemspapper?? Det fick inte jag...:(
Angelika
kör 307CC- sommartid
205Gti/Audi kombi- vintertid
Kör med Michael året om
Stenis
Super Senior

Post by Stenis »

<--- Seriös ibland..

Allvarligt Loffas, vet du inte vem som är medlemsansvarig här eller??!??!
Närå, jag missade helt enkelt det och insåg misstaget efter att ha "kråkat" ner min signatur på 53 av 55 utskick...orkade inte göra om helt enkelt.

Ankan: Jag har skickat med ett litet välkomstbrev i kuvertet, det är det ends.
Grumpy Old Fart!!
Post Reply