Tjena tänkte köpa vita eller smoked sidoblinkers still min 205 gti classic sport, men jag har ingenaning om vilka som passar...för orginal e rätt svårt att hitta har jag förstått. om man inte vill importera från england för massa pengar..så ja tänkte fråga er om vilka andra bilars blinkers som funkar och ser snyggt ut..helst så lite moddig som möjligt..vill absolut inte klippa i plåten. så kom med förslag tack
snyggt men ja skulle hälst vilja ha vita vid skärmen...lite dåligt med förslag tycker jag...kom igen killar bytte till 91-> baklampor igår lite pill men de var inte alls svårt så nu vill ja verkligen få bort dom gula sidoblinkersera
Måste det vara peugeot 205? Själv så kör jag med audis A4-04 Kampor dom är vita och tyckte att dom passade bra det man fick göra var att göra hålet litte större bara.
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Jag kör med sidomarkeringar från Saab 9-5. Var bara tvungen att ta dremmeln och slipa ner dom lite så att dom går in i hålet. Sen äre ju bara att sätta fast dom med silikon. Funkar klockrent.
04 är det på A4 altså det är samma sidoblinkers som sitter på skoda seat och tror alla audis modeler alla nya 04 upåt men samma sak där du måste göra hålet litte större Kolla den här sidan
http://www.garaget.org/?car=1579&image=28791
såna är det jag har på min bil.
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
V.A.G's blinkers e dom som sitter på volkswagen familjen va??...vad måste ja modda för att få dom små fyrkantiga att passa??...som sitter på den gamla a3an...ni vet vilka ja menar