Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Halloj.. det här kanske låter som den dummaste tråden på hela forumet.. Skulle hemskt gärna vilja lära mig lite hur man trimmar eller vad man kan göra... har aldrig varit med om det innan? skulle vilja hotta upp hästkrafterna i min 205:a... finns de nåt som inte är allt för invecklat så man klarar det om man e lite händig men inte kan så mycket inne i motorn osv.. hoppas ni förstår va jag menar hahaha.. Mvh/tuben
Ett tips till alla som letar efter något är att först använda sök funktionen på forumet. Det finns en hel del återkommande frågor vilket efter ett tag blir ganska repitativt.
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
Finns bra böcker i ämnet om du vill lära dig mer.. Tyvärr ganska dyrt om man ska ha ett par, biblioteken kan ha med lite tur.
Att bara börja "trimma" utan minsta kunskap är svårt, ägna ett par nätters läsning om motorns andning och delarnas funktion så kan du snart börja dra lite slutsatser