Sugen på att stoppa in lite värre ljudgrejer i bilen. Har fått bra pris på ett Rockford Fosgate T152S Power system, dvs 2st 5.25" mid-basar 2st skrikare samt delningsfilter.
Just nu har jag 2st Rockford Punch 5.25" koaxialer + en aktiv gas 8" sub. Trevligt ljud till ett bra pris tycker jag. Så ni förstår väl på vilken nivå det är då.
Är det värt att byta upp sig?
"Högtalarkit: 5,25 tum. Parabolmembran i aluminium. Gummiupphängning. Gjuten aluminiumkorg. Titanium domediskant. Neodymmagnet. Känslighet 88dB. Frekvensomfång 70Hz-22kHz. Delningsfrekvens 3,5kHz (LP/HP 12/24db). Effekttålighet 200W max. 100W RMS. Monteringshål bas 114mm. Monteringsdjup bas 64mm. Levereras komplett med galler och filter"
Sök på artnr: 510T152S på www.brl.se
Rockford Fosgate T152S Power i Rallyen?
Rockford Fosgate T152S Power i Rallyen?
www.valhangt.se - Det är storleken som räknas.
Subaru Impreza -09
Åkte 106 Rallye -97
http://www.garaget.org/callekl
Subaru Impreza -09
Åkte 106 Rallye -97
http://www.garaget.org/callekl
Re: Rockford Fosgate T152S Power i Rallyen?
Callek wrote:Sugen på att stoppa in lite värre ljudgrejer i bilen. Har fått bra pris på ett Rockford Fosgate T152S Power system, dvs 2st 5.25" mid-basar 2st skrikare samt delningsfilter.
Just nu har jag 2st Rockford Punch 5.25" koaxialer + en aktiv gas 8" sub. Trevligt ljud till ett bra pris tycker jag. Så ni förstår väl på vilken nivå det är då.
Är det värt att byta upp sig?
"Högtalarkit: 5,25 tum. Parabolmembran i aluminium. Gummiupphängning. Gjuten aluminiumkorg. Titanium domediskant. Neodymmagnet. Känslighet 88dB. Frekvensomfång 70Hz-22kHz. Delningsfrekvens 3,5kHz (LP/HP 12/24db). Effekttålighet 200W max. 100W RMS. Monteringshål bas 114mm. Monteringsdjup bas 64mm. Levereras komplett med galler och filter"
Sök på artnr: 510T152S på www.brl.se
jag va och köpte fosgate power i koaxialer idag till puggen.
jag har fått höra att det låter bättre med koaxialer så jag köpte dom.. fick riktigt bra pris på mina 6,5"
Körde förut 306 RC Edition.