Den här tråden startade jag ju innan jag visste att det krocka... Det var länge sedan man träffa Tobbe och planeringen har ju smått redan börjat, så jag hoppar över bilsportmässan jag med..
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se _________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig" Dean Martin _________________ Rachid Rachid Peugeot Sport Club
Hmm... Fick just reda på att försäkringsbolaget tar operationskostnaden på mitt knä.
Är jag nyskuren kan jag itne åka skidor den helgen.. Oskarshamn frestar..
Jag kommer förmodligen vara där med bilen men inte riktigt bestämt mig ännu. Om så blir fallet så är det i alla fall en klubbrepresentant på plats som kan generera lite PR.
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser |Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA|206 GTi
Teddan! wrote:Varför skulle du inte va där Wheiz? Det e väll finalen?
Helt korrekt att det är finalen men det finns mycket annat här i livet som kräver uppmärksamhet och tiden räcker tyvärr inte till allt. Tror i alla fall att mässan kommer vara väl värd ett besök.
SM-Silver i Billjud 2005 - 14 tävlingar - 14 pallplatser - 10 förstaplatser |Member of PEUGEOT SPORT Club and SASCA|206 GTi
Teddan! wrote:Varför skulle du inte va där Wheiz? Det e väll finalen?
Helt korrekt att det är finalen men det finns mycket annat här i livet som kräver uppmärksamhet och tiden räcker tyvärr inte till allt. Tror i alla fall att mässan kommer vara väl värd ett besök.
Jaja du menar så! Då e jag med dig!
Det tror jag oxå....den kommer va väl värd ett besök.
SYnes där isf!
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------