carzone

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
stirrah
Klubbmedlem
Klubbmedlem

carzone

Post by stirrah »

tills Carzone Specials, Sidokjolar 'Samurai'...
måste man köpa resten av kittet eller kan det se snyggt ut med tex bakdelen från något annat?
tänkte sätta dit en läpp fram till och börja med...men gillar inte bakspoilern i detta kittet :/
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Klart att du inte måste köpa hela kittet! Det är mycket roligare att blanda. :) Speciellt om man lyckas matcha delarna och får till ett snyggare och framför allt personligt helhetsintryck på bilen. :D
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
kartingman

Post by kartingman »

PelleW wrote:Klart att du inte måste köpa hela kittet! Det är mycket roligare att blanda. :) Speciellt om man lyckas matcha delarna och får till ett snyggare och framför allt personligt helhetsintryck på bilen. :D

Ekar det här? Kunde inte sagt det bättre själv!
Nisse Erixon
Peugeot 106 Rallye
stirrah
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by stirrah »

Va bra, nämligen det jag tänkte göra ;) känns svårt att få ihop något snyggt i huvudet dock :/
PelleW
Senior

Post by PelleW »

kartingman wrote:
PelleW wrote:Klart att du inte måste köpa hela kittet! Det är mycket roligare att blanda. :) Speciellt om man lyckas matcha delarna och får till ett snyggare och framför allt personligt helhetsintryck på bilen. :D

Ekar det här? Kunde inte sagt det bättre själv!

:thumbup:
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Post Reply