Stockholm Motorsport Games, Globen 18-19 Feb 2006

Här diskuterar vi såväl våra egna officiella träffar som mindre sammankomster och andra evenemang
Post Reply
Pär H
Guldmedlem
Guldmedlem

Stockholm Motorsport Games, Globen 18-19 Feb 2006

Post by Pär H »

EN 14497
snusmummriken

Post by snusmummriken »

ska dit :)
406 -00 (silverpilen) vinterbil
205 CTI -88 sommarbil
PelleW
Senior

Post by PelleW »

"nervkittlande fight mellan landets bästa förare. Bilsportens internationella världsstjärnor gör upp på go-cartbanan"

Jag som trodde att det skulle bli riktig racing som det de brukar ha i Frankrike! Loeb kickar Schumachers arsle osv. :D
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Pär H
Guldmedlem
Guldmedlem

Post by Pär H »

PelleW wrote:"nervkittlande fight mellan landets bästa förare. Bilsportens internationella världsstjärnor gör upp på go-cartbanan"

Jag som trodde att det skulle bli riktig racing som det de brukar ha i Frankrike! Loeb kickar Schumachers arsle osv. :D
Detta har nog en lite lägre och mer lokal profil än http://www.raceofchampions.com/ , men det kanske blir kul ändå? 8)
EN 14497
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Pär Hansson wrote:
PelleW wrote:"nervkittlande fight mellan landets bästa förare. Bilsportens internationella världsstjärnor gör upp på go-cartbanan"

Detta har nog en lite lägre och mer lokal profil än http://www.raceofchampions.com/ , men det kanske blir kul ändå? 8)

Så heter det! :D
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Post Reply