Joi wrote:Jag tänkte gå ut och sätta in min dvd i bilen idag. Får se hur det blir. Men det okej att sätta kabeln till handbromsen (blå med gula ränder) direkt på jord då?
Jaaaaa Står det i din manual att den ska till jord så sätt den på jord till stereon eller nått liknande
Mvh
olsén wrote:såhär gjorde jag med min skärm... Kontakten går in i panelen, det funkar KLOCKRENT, inga jobbiga reflexer heller, samt att jag kan stänga av höger luftutblås, men ha det vänstra öppet, har för mig att ni bara kan reglera båda 2 på era (206) bilar, (rätta mig om jag har fel)
tjopp tjopp
Japp det stämmer! Vi kan bara ha båda öppna eller båda stängda!
Tyvärr!!!
Fin video!
It doesn´t matter if you win by an inch or an mile, winning is winning!
--------------------
Fredrik^ wrote:Ja då har jag också fixat dvd i min bil. Köpte JVC KD-DV5101 som spelar dvd och 4*50w mm Sen skaffade jag en Clarion bildskärm av en kille på ett forum. Ska bygga nytt fäste till skärmen bara så den sitter mer i mitten på panelen.
Iron Maiden - Rock in Rio är så förbannat bra med Mvh
e inte dvd´n till salu nu..
såg en annons på stcs o visst att det var en 206a från torkarspaken:D
Denna är ju klart snyggast..Syd att dom kostar så jävla mycket bara..
hehe man kan bara tacka men ja tycker inte freriks variant är så dum heller ja..bra mycke billigare pluss att den fyller samma funktion typ...förutom att ja har avg boxen med varantalet o g krafter o detta då..så tycker fredriks är minst lika bra