På din bil så tycker jag att det är mer cleant utan toning. Ska du ha toning så ha likadan toning överallt. Men man får väl inte tona framrutan något nämnvärt? Någon % var det väl bara..
Jag hade skippat det om jag var du.
Riktig toning kostar ju en del pengar, lägg det på tuning istället
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Jag hade lite tråkigt, så jag tänkte hjälpa till lite med avgörandet. Min personliga åsikt är att bilen ser mycket bättre ut med lite toning, synd bara att man inte får tona så mycket på framrutan Tror det är nånstans runt 7% bara.
Hoppas ingen blir sur för att jag mixtrat med bilderna nu, med tanke på allt tjafs om APB och sånt
Du får filma en del av framrutan men det gäller typ 10-15 översta centimetrarna på rutan där man ofta kan se bilar med diverse struipes med bilens märke etc.
Dock anser jag att toning förhöjer utseendet på i stort sett alla bilar om inte toningen är för mörk för då då kan det lätt bli "tattar aktigt" som någon uttryckte det.
Solfilma med en ganska ljus film och ta alla rutor utan framrutan. Kan meddela att det är inge skoj att köra med solfimlad framruta även om det ser kaxigt ut
tobbe tuff wrote:ingen toning, ser tattaraktigt ut på alla bilar
tack för åsikten Tobbe! Men inte ens lite rökig toning? gillar du inte ens det?
Finns en toning jag kan gå med på och det är när det är själva glaset som är färgat. Många bilar är tonade från fabrik. Det är snyggt!
Men att klistra på lite mörk gladpack och lyssna på eminem...njaee, det får pelleflax pyssla med