Apex sänkfjädrar??
-
Björn Lepik
Apex sänkfjädrar??
Är det någon som har erfarenhet utav dessa?? Ska ha till 206 Gti
...IN NERDS WE TRUST... Medlem nr 80
Jobbar som säljare på Peugeotcenter i V Frölunda = säg till om ni ska köpa bil
-
Joakim Enoksson
- Guldmedlem

-
Björn Lepik
-
Björn Lepik
- Christofer Soderbaum
Ja bilen kostar ju inte mer än runt 90-100 000 + styling + stereo för att inte snacka om försäkring o bensinkostnader sen, så den tusenlappen går ju självklart inte att undvara för att den ska vara snyggare sänkt resten av tiden du har den..
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
-
Björn Lepik
Soderbaum> Nu är det ju så här att jag köper loss GTi-n för 61.500 kr, stereoprylar har jag så det räcker, behåller den ostylad förutom en "billig" sänkning, behåller den ett tag och sedan förhoppningsvis säljer den med en vinst på 10-20.000 kr. Så då lägger jag hellre den tusenlappen på något annat.
Falk> En av våra sponsorer KH Motorsport säljer Apex och ger dessutom klubbmedlemmar 20% rabatt på sportfjädersatser.
Falk> En av våra sponsorer KH Motorsport säljer Apex och ger dessutom klubbmedlemmar 20% rabatt på sportfjädersatser.
...IN NERDS WE TRUST... Medlem nr 80
Björn Lepik wrote:Soderbaum> Nu är det ju så här att jag köper loss GTi-n för 61.500 kr, stereoprylar har jag så det räcker, behåller den ostylad förutom en "billig" sänkning, behåller den ett tag och sedan förhoppningsvis säljer den med en vinst på 10-20.000 kr. Så då lägger jag hellre den tusenlappen på något annat.
har du blivit bilmäklare?
Björn Lepik wrote:Jo, helst vill jag ju ha den lägre, men om man får betala 900 kr för Apex 35 mm och 1900 kr för HR 50 mm, så tycker jg att 35 mm-aren är ganska mera prisvärd.
Hmmm, jag la 1900 kr för en 35 mm sänkning... Då fick jag ju Eibach iofs...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW
-
Guest
Fnatte wrote:Björn Lepik wrote:Jo, helst vill jag ju ha den lägre, men om man får betala 900 kr för Apex 35 mm och 1900 kr för HR 50 mm, så tycker jg att 35 mm-aren är ganska mera prisvärd.
Hmmm, jag la 1900 kr för en 35 mm sänkning... Då fick jag ju Eibach iofs...
Det är värt vartenda spänn på ordentliga fjädrar, har själv HR är grymt nöjd. Men det kostar att ligga på TOP........
-
Björn Lepik
-
Guest
Björn Lepik wrote:Kostar att ligga på topp?? APEX gör ju grymt bra fjädrar. Jag tror inte man märker någon större skillnad. Då får man nog byta hela dämparen + fjäder isåfall.
Jag har kört med både Intrax, Eibach, JR, Jamex och Apex. Uttalade mig med erfarenhat, H&R till vanliga stötdämpare är det bästa jag kört med.
Jaha, vilka var bäst sa du? Vad var skillnaden?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
-
Björn Lepik