Tjena! e fullt uppe i plastningen..
tänkte kolla om det finns ngt intresse för kjolpkt till 406 fas 1
detta e bara en kladd på hur d ska se ut men komer lägga ut bild så fort pluggen e färdig. Jag kommer göra en form så tänkte kolla om d finns några spekulanter gapet kommer få lite mer djup, ska passa till min ic men det går ju moduleera som man vill...
sidokjolar kommer att vara dem som sitter på 306 gti men ska förlängas så dom passar på 406
OBS! kommer vara hög finish på grejerna
Peggoman wrote:Tjena! e fullt uppe i plastningen.. tänkte kolla om det finns ngt intresse för kjolpkt till 406 fas 1 detta e bara en kladd på hur d ska se ut men komer lägga ut bild så fort pluggen e färdig. Jag kommer göra en form så tänkte kolla om d finns några spekulanter gapet kommer få lite mer djup, ska passa till min ic men det går ju moduleera som man vill... sidokjolar kommer att vara dem som sitter på 306 gti men ska förlängas så dom passar på 406 OBS! kommer vara hög finish på grejerna
Du är inte ensam om att hålla på med ett spoilerpaket
Vet att de är till "fel" bilmärke (SAAB) men är till en poolares bil och de är vårt Projektarbete. http://www.blackbeast.se är hemsidan för er som är intresserade
Peggoman: Riktigt snyggt! Kommer bli skitsnyggt när de är klart. Keep up the good work.
Om jag hade en 406a som inte var stylad eller något så hade jag nog varit spekulant på ett sådant. Vad kommer priset att vara? Eventuellt kommer man skaffa sig en 406 a i framtiden.
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
priset är inte satt än men d kommer inte vara några fantasipriser iallafall.
d jag tror är:
runt 1500 för kjolar
o 3500 för fronten då det är ganska mycket jobb på plugg o form..
priset beror ju lite på hur många delar som kommer plastas.. ju fler dästo billigare
Låter som schyssta pengar, bara o införskaffa sig en 406a 2.0 T nu då Blir hålen över dimljusen likadana som dom som dimljusen sitter i? Coolt o ha 4 dimljus såfall
Kör: Audi A4 Avant S-Line -07
405 mi16 och 205 Gti is no more Min gamla 405a 309 Gti16 = Såld
hålen kommer ha samma form men kommer bli lite mindre.. skulle sett konstigt t annars mitt nya oljekyl ska passa någelunda bakom...
lätt gå o köp en turbo.. fina bilar