Kan denna vara nått att ha?
- En_Svensk_Tiger
- Christofer Soderbaum
Swiften wrote:Christofer Soderbaum wrote:Kondning är det som gäller, kanske att det räknas som blingbling hos traktormaffian i Trollhättan, men ska du spela med tryck så måste du ha det...
men ska du spela med tryck så måste du ha det...
Det va du som skrev det, inte jag
Jag citerar en bekant: "Skojar du, eller är du dum i huvudet på riktigt?"
Vi snackar bilstereo, musik...DB-drag har INTE med musik att göra. Det finns inte ens i min sinnesvärld att det skulle gå att missförstå.
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
- Tillhör samhällsgruppen "Restaurangpersonal, världens fattigaste miljonärer" -
- Christofer Soderbaum
Kordon wrote:Christofer Soderbaum wrote:Varför jag drog in dB-drag var för att det går få tryck i ljudet utan kondning"
Kan inte låta bli att vara lite språkpolis nu när jag sett dig skriva fel flera gånger :wink: Det heter "konding"! :lol:
E det nu jag ska pm:a dig för att du säger nåt som inte jag tycker är helt ok o tar det personligt? :o)
Man lär sig nåt nytt var dag...språkbruk är det dessutom jag som brukar få lära andra.
See you @ Grand Hyatt, Dubai, UAE
Det här var utan tvekan den roligaste tråden på länge!!

Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj