Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Sammy wrote:"Star Performer En kvalitetsprodukt med hög prestanda. Ett exklusivt märke tillverkat i Västeuropa. Ger mest valuta för dina pengar. Rekommenderas varmt.
Ett europeiskt högprestanda däck. Den senaste tekniken blandat med attraktiv design. Däcket är rotationsbestämt och klarar hastigheter upp till 270km/. Pilformad möster ger ett utmärkt grepp på blöta vägar. Robust däckkonstruktion resulterar i hög komfort."
inte naknang väl?
Sväljer du allt som står där så är du f*n den första jag ska ringa till om jag skulle bli säljare någon dag!
Alla säljare borde ha en snabbdial till Sammy!
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Ett europeiskt högprestanda däck. Den senaste tekniken blandat med attraktiv design. Däcket är rotationsbestämt och klarar hastigheter upp till 270km/. Pilformad möster ger ett utmärkt grepp på blöta vägar. Robust däckkonstruktion resulterar i hög komfort."
inte naknang väl?
Sväljer du allt som står där så är du f*n den första jag ska ringa till om jag skulle bli säljare någon dag! Alla säljare borde ha en snabbdial till Sammy!
Säljare: "Hejsan, jag heter Max Lindvall och ringer från Skitfabriken.
Vi har kommit över ett parti brandskadad men högkvalitativ västeuropeisk avföring från ett försäkringsärende som vi säljer för endast 10kr/kg!
DU är en av våra högst värderade kunder, och därför vill vi erbjuda just DIG detta, först av alla!"
Sammy: "Deal!!!!"
Sammy wrote:"Star Performer En kvalitetsprodukt med hög prestanda. Ett exklusivt märke tillverkat i Västeuropa. Ger mest valuta för dina pengar. Rekommenderas varmt.
inte naknang väl?
Sväljer du allt som står där så är du f*n den första jag ska ringa till om jag skulle bli säljare någon dag! Alla säljare borde ha en snabbdial till Sammy!
Säljare: "Hejsan, jag heter Max Lindvall och ringer från Skitfabriken. Vi har kommit över ett parti brandskadad men högkvalitativ västeuropeisk avföring från ett försäkringsärende som vi säljer för endast 10kr/kg! DU är en av våra högst värderade kunder, och därför vill vi erbjuda just DIG detta, först av alla!" Sammy: "Deal!!!!"
;););););););););););)
Du tog orden ur mun på mig
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Jag har 2 nya t1-r ligger i garaget som skall på till sommarn, körde slut på mina ts1or på 900 mil förra året, berodde dels på mkt burnisar och dålig hjulinställning, bra bett i dem annars men kan nog hålla med om att de är lite vingliga, men inte så det stör iaf.
Loffas wrote:inga som åker på goodyear f1or? helt otroligt bett, o i vått oslagbara
Nopps! Här i klubben kör vi alla kvalitetsdäck som Star Performer!
Du här väl på namnet att det är världens bästa däck??
Varför lägga ner miljoner och miljarder på utveckling och reklam när man kan komma på ett så klockrent namn?
Frågan är egentligen, har DU råd med risken att inte köra på Star Performer däck??
Dean Martin
Varför lägga ner miljoner och miljarder på utveckling och reklam när man kan komma på ett så klockrent namn?
Frågan är egentligen, har DU råd med risken att inte köra på Star Performer däck??
rash, snåla inte på gummit! vi vill inte ha fler turkar i sverige
Din sexistiska f*n
Dean Martin
Herregud... Än är inte sista idioten född märker jag
Fast som du märker så är han en -88:a. Då har man ett färskt körkort.. Vad trodde du om "hängkuk"-däcken när du var 18 Jesper? Var nu snäll=)
Det är förbannat svårt att säga vilka billiga däck som är dåliga och inte. Vissa licenstillverkar ju några äldre modeller av något kvalitetsmärke. Då är det inte så dåliga grejer ändå..
Jag har iallafall ingen erfarenhet av Hankook.. Men "att få det man betalar för" är nog något som gäller inom de flesta branshcer..
Hankook är väl Kumhos budget märke? Om jag minns rätt..
Dean Martin
Rash wrote:Hankook är väl Kumhos budget märke? Om jag minns rätt..
Nu tror jag du minns fel...Fast jag är inte säker.
Men kommer inte Kuhmo från S-Korea och Hankook från Tyskland?
Hankook har väl dyrare däck med...Kuhmo är ju hursomhelst ett lågprismärke det med fast i mitt tycke ett av de bättre.
Kléber är annars ett hyggligt val om man vill ha lite billigare däck som ändå är bra, det är Michelins budgetalternativ, tydligen ska det vara samma stommar.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496
Fast som du märker så är han en -88:a. Då har man ett färskt körkort.. Vad trodde du om "hängkuk"-däcken när du var 18 Jesper? Var nu snäll=)
Det är förbannat svårt att säga vilka billiga däck som är dåliga och inte. Vissa licenstillverkar ju några äldre modeller av något kvalitetsmärke. Då är det inte så dåliga grejer ändå.. Jag har iallafall ingen erfarenhet av Hankook.. Men "att få det man betalar för" är nog något som gäller inom de flesta branshcer..
Hankook är väl Kumhos budget märke? Om jag minns rätt..
haha har inte äns körkort än de e svårt å lära sig däcken innan man får köra bil.. har fattat nu att det är dax att börja spara om man vill ha riktiga sulor i sommar..
Precis, att sponsra icke-bilrelaterade sporter är ju bara löjligt
De kan ge sig in i F1 eller WRC om de nu är så "tuffa" att de vågar sponsra brottning
Dean Martin
Blir så förvirrande när de flesta får många gula fyrkanter medan respektive siffra ändå är låg