tips på vinge till 206?
stirrah wrote:rostfritt hoppas jag...passa på å göra ett duppelpipigt...ett på varje sida, symetri e snyggt! (om du har en bakskärm som lämpar sig för det)
yep det blir rostfritt..från Ferrita.
blir ett på varje sida...bakkjolen är anpassad efter det så..blir nog kanon när det e färdigt
f*n jag är i färd med att fixa bakkjol jag me... vad e de för ferrita system du kollat på? är de något som passar bolt on eller? är de realcar som tar in de?
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
stirrah wrote:yep det blir rostfritt..från Ferrita.
blir ett på varje sida
Hade de inget emot det?
När jag ringde o hörde lite om ett system med dubbla utblås på 206or så sa de att det går att göra, men det blir inte bra..blir bara ett extra rör till den andra sidan och extra dämpare var de inte så sugna på att sätta dit
Borde inte vara nån skillnad med RCn trots att originalburken ligger på tvären, utrymmet är ju likadant undertill och dämparen byts ändå ut mot deras
Krille84 wrote:stirrah wrote:yep det blir rostfritt..från Ferrita.
blir ett på varje sida
Hade de inget emot det?
När jag ringde o hörde lite om ett system med dubbla utblås på 206or så sa de att det går att göra, men det blir inte bra..blir bara ett extra rör till den andra sidan och extra dämpare var de inte så sugna på att sätta dit
Borde inte vara nån skillnad med RCn trots att originalburken ligger på tvären, utrymmet är ju likadant undertill och dämparen byts ändå ut mot deras
Utrymmet är inte det samma i och med att reservhjulet saknas.... så de e nog lättare att lösa på RC:n...
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Svart 206 RC -04 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!
Luuk wrote:Krille84 wrote:stirrah wrote:yep det blir rostfritt..från Ferrita.
blir ett på varje sida
Hade de inget emot det?
Utrymmet är inte det samma i och med att reservhjulet saknas.... så de e nog lättare att lösa på RC:n...
e la bara å plocka bort reservhjulet och dess infästning( ? )