Acc

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
nevyn

Acc

Post by nevyn »

Har sett en dansk 206 Xsi med klimatanläggning, såldes de så original eller är det eftermonterat? Går det att eftermontera på 206? Jag har läst om en kille som gjorde det på sin volvo 740.
Kristian2

Post by Kristian2 »

I sverige har man vad jag vet inte kunnat köpa till acc på 206an.. endast XS paketet som innehållet cd och AC.. mn det kan ju vara annorlunda i Danmark.. och att eftermontera borde ju inte vara omöjligt? :?:
ReD DeviL

Post by ReD DeviL »

Kristian2 wrote:I sverige har man vad jag vet inte kunnat köpa till acc på 206an.. endast XS paketet som innehållet cd och AC.. mn det kan ju vara annorlunda i Danmark.. och att eftermontera borde ju inte vara omöjligt? :?:

206 GTi har ACC om man vill ha... 5900:- extra för ACC + 16" alu-fälgar + CD
//Henrik "henke" Sundset
Audi A4 Avant 2.0T Quattro
Peugeot 206 GTi *SÅLD*
BMW R1200 GS Adv.
Locost Super 7

My Mama said I was special!
nevyn

Post by nevyn »

Xsi har inte funnits med acc enligt listorna i alla fall. Däremot har acc funnits på Roland garros, CC och Gti. Jag vet inte hur det var med S16.

Har snackat med en kille som har eftermonterat Acc på sin volvo. Får se vad det kostar också.

Verkstan tar 30 000:- för att eftermontera ac.. ;) Eller de skulle ha det på min förra bil i alla fall.. Så då bytte jag, tänkte att ac räcker för mig. Men nu har jag tröttnat. Får väl byta bil igen då.
nevyn

Post by nevyn »

man kan ju passa på att skruva ner hela bilen också...
Post Reply