superstar78 wrote:hej allihopa! jag jobbar på göteborgs bilvård center,vi har börjat me solfilm o har ett par riktigt duktiga killar enligt mej,tonade mina rutor i torsdags utan problem på jobbet.
hör av er för priser o dyligt. kan kanske fixa hyffsade priser men lovar inget. [email protected]
Jag skulle gärna vilja ha ett bra pris på toning. Bilen är en 206:a gärna pris för de tre bakre rutorna samt även de främre hehe kanske kan tänka mig att tona dom också =)
superstar78 wrote:hej allihopa! jag jobbar på göteborgs bilvård center,vi har börjat me solfilm o har ett par riktigt duktiga killar enligt mej,tonade mina rutor i torsdags utan problem på jobbet.
hör av er för priser o dyligt. kan kanske fixa hyffsade priser men lovar inget. [email protected]
Jag skulle gärna vilja ha ett bra pris på toning. Bilen är en 206:a gärna pris för de tre bakre rutorna samt även de främre hehe kanske kan tänka mig att tona dom också =)
ok!gjorde likadant på min,bak+framrutor..riktigt najs..kommer bilder snart..ska kolla priser..snackade me killen som gör det idag o han sa att det kan bli en bra klumpsumma om fler e intresserade o göra det över en helg.
Om vi nu måste vara en del så kan jag fixa 1 till bara synd att han kör audi. har du kollat upp vilken pris vi får betala? är det ink.. film eller utan?
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
sorry att jag inte svarat..men har datorhaveri tyvärr...har inte kollat alla priser men kan säga att det kan dröja me solfilm då killen på jobbet har häcken full me inbokade solfilmer..men återkommer så fort jag kan me priser o dyligt..tack för visat intresse
f*n jag kan lätt fixa kunder till han. tjäner säckert 5 pers som kan tänka sig om priset är rätt. hör av dig så fort du kan. priser på 3 ruter eller 5 ruter uppskattar jag. gör han priser via bilen eller är det vilket som?
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
tycker 3000 låter som ett riktigt fint pris,. då att lägga bakrutan är ingen hit alls.
kostar 1500 att bara lägga bakrutan på många ställen.
är ju desutom 5 rutor på en 405a och sidorutorna måste man dementera ju.
------------------------------------------
Utför diverse lackarbeten i djupa skogarna av Småland.
Saker till salu just nu: 405 delar.
Kör just nu: V70TDI/Fiat Punto
daromer wrote:tycker 3000 låter som ett riktigt fint pris,. då att lägga bakrutan är ingen hit alls.
kostar 1500 att bara lägga bakrutan på många ställen.
är ju desutom 5 rutor på en 405a och sidorutorna måste man dementera ju.
3000 kr är ungefär vad dom tar när dom gör med kvitto Tjäner en kille som gör jobbet 7 ruter på en volvo för 1500 utan kvitto som sagt om det är biligare med Chameleon varför inte.
Bilar jag har haft.