hur många här i clubben har efter släpt kamrems spännaren (vram körd,2 tim kyla) ?? är det jätte viktigt..orkar inte ligga ner under skiten mera:(
mvh
kamrem 205gti
kamrem 205gti
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6
*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*
...:PEUGEOT freedom on wheel:...
●306Gti6
*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*
Re: kamrem 205gti
No_speed_limit wrote:hur många här i clubben har efter släpt kamrems spännaren (vram körd,2 tim kyla) ?? är det jätte viktigt..orkar inte ligga ner under skiten mera:(
mvh
Jag har då inte gjort det !
205 GTI-86 som blöder i toppen
Re: kamrem 205gti
M.Forsén wrote:No_speed_limit wrote:hur många här i clubben har efter släpt kamrems spännaren (vram körd,2 tim kyla) ?? är det jätte viktigt..orkar inte ligga ner under skiten mera:(
mvh
Jag har då inte gjort det !
har inte heller nånsin gjort det
ok!! tack för svar! då har ja tänd problem! hur e det om man byter fördelaren o hela den "klumpen" den sitter i!?! kan man få den så fel att den tänder fel? och hur ställer man in den?
mvh
mvh
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6
●306Gti6
No_speed_limit wrote:ok!! tack för svar! då har ja tänd problem! hur e det om man byter fördelaren o hela den "klumpen" den sitter i!?! kan man få den så fel att den tänder fel? och hur ställer man in den?
mvh
Äh, sitter den mitt i spåret nått om nått så är det ingen fara, men du kan ju lossa de 2 muttrarna medans motorn är igång och försiktigt vrida sätet och se om det blir bättre.
205 GTI -89
Volvo 850 GLT -92
Volvo 850 GLT -92