kamrem 205gti

Problem med bilen och frågor om produkter m.m tas upp i denna avdelning.
Post Reply
No_speed

kamrem 205gti

Post by No_speed »

hur många här i clubben har efter släpt kamrems spännaren (vram körd,2 tim kyla) ?? är det jätte viktigt..orkar inte ligga ner under skiten mera:(

mvh
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6

*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*

...:PEUGEOT freedom on wheel:...
M.Forsén

Re: kamrem 205gti

Post by M.Forsén »

No_speed_limit wrote:hur många här i clubben har efter släpt kamrems spännaren (vram körd,2 tim kyla) ?? är det jätte viktigt..orkar inte ligga ner under skiten mera:(

mvh

Jag har då inte gjort det !
205 GTI-86 som blöder i toppen
Amar

Re: kamrem 205gti

Post by Amar »

M.Forsén wrote:
No_speed_limit wrote:hur många här i clubben har efter släpt kamrems spännaren (vram körd,2 tim kyla) ?? är det jätte viktigt..orkar inte ligga ner under skiten mera:(

mvh

Jag har då inte gjort det !

har inte heller nånsin gjort det :D
Nik

Post by Nik »

Skiter dom inte i det på verkstad också?? Tror det...
Länge leve kommunismen! Lika dåligt för alla :)
No_speed

Post by No_speed »

ok!! tack för svar! då har ja tänd problem! hur e det om man byter fördelaren o hela den "klumpen" den sitter i!?! kan man få den så fel att den tänder fel? och hur ställer man in den?

mvh
Medlem 397 när det sist betalades!
●306Gti6

*Regler & Lagar är sånt som skrivs för idioter. Vi andra lever efter sunt förnuft*

...:PEUGEOT freedom on wheel:...
Lobban

Post by Lobban »

No_speed_limit wrote:ok!! tack för svar! då har ja tänd problem! hur e det om man byter fördelaren o hela den "klumpen" den sitter i!?! kan man få den så fel att den tänder fel? och hur ställer man in den?

mvh

Äh, sitter den mitt i spåret nått om nått så är det ingen fara, men du kan ju lossa de 2 muttrarna medans motorn är igång och försiktigt vrida sätet och se om det blir bättre.
205 GTI -89
Volvo 850 GLT -92
jockeb

Post by jockeb »

har något liknande fel på min efter att jag satte på en ny topp.. verkar vara nått lurt med tändningen. men jag får inte till det med att vrida på "fördelar klumpen". fick du ordning på din och i så fall hur??
//Jocke
Post Reply