Radeon wrote:om man koper japsdampare sa ar ett tips att kopa med insats sa man kan tysta ner bilen nar man val behover de... for det later ganska mycke utan insatsen.. och det ar jobbigt att aka langt med..
Har monterat en japs nu, och ja jävlar vad det morrar nu Tog en jävla tid att montera, rören passa inte som dem skulle. Röret som orginal dämparen sitter på är helt skumt, är liksom helt utvikt där det går in i orginal dämparen.
Radeon wrote:om man koper japsdampare sa ar ett tips att kopa med insats sa man kan tysta ner bilen nar man val behover de... for det later ganska mycke utan insatsen.. och det ar jobbigt att aka langt med..
Dante wrote:Har monterat en japs nu, och ja jävlar vad det morrar nu Tog en jävla tid att montera, rören passa inte som dem skulle. Röret som orginal dämparen sitter på är helt skumt, är liksom helt utvikt där det går in i orginal dämparen.
Dante wrote:Har monterat en japs nu, och ja jävlar vad det morrar nu Tog en jävla tid att montera, rören passa inte som dem skulle. Röret som orginal dämparen sitter på är helt skumt, är liksom helt utvikt där det går in i orginal dämparen.
Får man se några bilder på slut resultatet?
Jepp det får du, såfort jag monterat min nya grill ( förhoppningsvis imorgon ) ska jag fota hela bilen och bli medlem här
Får man se några bilder på slut resultatet?
Jepp det får du, såfort jag monterat min nya grill ( förhoppningsvis imorgon ) ska jag fota hela bilen och bli medlem här
Om ja ska va ärlig så vet jag inte riktigt hur stort blåset är då jag inte kunde hitta nån skriven info, får mäta det Dock låter det väldigt mysigt och jag är skit nöjd, ljudet är iofs drygt när man åker långa sträckor, får helt enkelt koppla på den extra insatsen.