Rash wrote:Jag gasade upp till 125 Men ändå hann jag inte ikapp dig..
Åh, stackars bil! Blev tjejen impad då?
Njae, gjorde inte det för att impa på henne Btw ett ex till en kompis och sånt är ett stort No no..
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
Internetsjuka...
En polare till mig, uppväxt i Björlanda till 14 års ålder, flyttade till Fjällbacka, bodde där till cirka 25 års ålder och flyttade sedan till en liten skånelänga utanför staffanstorp.
Låter "sköj" när han pratar sin Björlandadialekt och klämmer in ett RENT skånskt "JAAOU" rätt ofta
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Jag är likadan, tar åt mig dialekter sjukt lätt. Hänger jag med Blanco i mer än 10 timmar så snackar jag norrland. Och när jag kom hem från Igel i midsommar snackade jag bred halländska.
Aja, inte sabba denna tråden mer.
Robert Johansson
If it's not a rotor, it's not a motor.
Cremevit 204 innehållande snaggad kille med sladd i örat (handsfree eller mp3 ?).
Rash ?
Jag körde rätt igenom rondellen med 309:an och frugan körde före med zx:en (handlade ny diskmaskin...., sura pengar..).
Reflekterade inte förrän efteråt på att det inte kan finnas SÅ många 204:or med snaggade killar i i Mölndal
Jupps, det var jag. Hade precis hunnit handla på systemet innan de stängde Just då lyssnade jag på George Thorogood (stavning?) - I drink alone
Honda CBR600RR -07 a la Supersport http://www.highsider.se
_________________ "Man är inte full om man kan ligga på golvet utan att hålla i sig"
Dean Martin
idag såg jag en orange 206a med 17 tums fälgar och om jag inte minns fel så hade den nät i framspoilern och annan slutdämpare än org. Detta var i Halmstad ute vid flygstaden runt kvart i tre tiden, nån som känner sig träffad ? =)
Din_Mentor wrote:idag såg jag en orange 206a med 17 tums fälgar och om jag inte minns fel så hade den nät i framspoilern och annan slutdämpare än org. Detta var i Halmstad ute vid flygstaden runt kvart i tre tiden, nån som känner sig träffad ? =)
MVH // Mattias
Finns en som passar in på beskrivningen som har varit/är med i klubben. Hette han Mike?
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
Va på Allum idag i Partille och när jag kom till bilen såg jag att det stod en likadan som min (svart 206, fast 1,6sport) *ler* reg nr :tyz 6--.. Det roligaste va att det va bara vi två som stod där.. såg vääldigt fint ut
Peugeot 206 GTI -00 *Min Egna lilla pärla*
Volvo 850 -95 *Såld*
-------------------------
Audi A4 Quattro S-line -04 *sambons*
--------------------------------------------
Bmw 525M -01 *Sambons* *Såld*
----------------------------
Mercedes SL320 -97 *Sambons* *SÅLD*
Såg en fräsch 205:a (grå tror ja) idag i Motala, vid 17.30 tiden. Ungefär vid McDonalds. Hann se en "Peugeot-sport-club" dekal i framrutan och när den åkte förbi i andra filen lite senare såg ja ÖVNINGSKÖRNING. Nån som skaffar sig en rolig förstabil?