Ett forum för chassi, trim, r-däck, bromsar, motorsport och körteknik t.ex. Sånt som gör dig och din bil snabbare runt-runt eller rakt fram helt enkelt.
Har för mig den kostade £460 eller liknande på rally design.
Får kolla upp det.
Jag antar att det bästa är att sambeställa, kanske kan få lite rabatt också isf!?
Om ni kollar mängdrabatt så är det direkt till Quaife ni vänder er. Kolla också om det är möjligt med tex 15% för 5 st *näha, 7 st, då?*. Kolla oxå brit-tråden, jag tror de körde upp ett antal BE3-diffar då och kolla med britsen om det går att samköra. Rabatterade priset de fick var £392+VAT.
VAT är 17.5% om nån inte visste det. Momsen är 25% och valet är, som Eric sa, lätt.
Hade förresten kunnat fixa en ATB till 406 GSW om jag ordnat 19 kunder till!
den spinner på båda orginal när du accelererar men därememot så dra en kurva på fullgas så spinner bara innerhjulet ,nästan hopplös att köra på ställ den jävla bilen om man inte fixar väghållningen.
det som skiljer emellan de olika lådtyperna är utväxlingsförhållandet på kronhjulet inget annat.
sedan är det rätt bra att veta om man ska ha en diffbroms eller en kugghjulsdiff och framför allt körmässiga skillnaden emellan de
/Daniel www.igelhammar.tk
------------------------------------------------------
ni som röstade på Göran eller alliansen,dra åt H-vete!
------------------------------------------------------
r6-07 supersport på bana.309:a med diesel sexa och nästan 18 "" fälgar.lt35 till hojen,3l tdi att pendla med
Min låser f*n aldrig båda när det är dags för rattlåsrejs.. nåja skickade iväg en offertförfrågan på en quaife till demon tweek i fredags så får vi se vad dom säger. Fast det är mest för att få bukt på hjulspinnet i kurvor än snabba 0-100 tider