Nu ska man till max och äta lite, sedan till Coop och se om det händer något där, sedan lite i stan. Kör en 3 taktad peg 205 med dunk dunk i ifall ni skulle träffa på mig.
// Krister "Logan" Johansson
Proj 205 GTI 1.9 Status: Motorn går bara på 3 cylindrar . Har en ny topp men skaknar delar.
Nytt bra ljud i bilen är installerat.
---------------------------------------------
Har du en 205a Mi16 hör av dig gärna.
Grym film . Du vill inte lägga upp den här så man kan ladda ner den . skulle va grymt kul att ha på datan
Var skulle jag lägga upp över 100mb?
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tycker att vi har kommit lite väl off topic med den här tråden nu ... Är det det någon som har något bra förslag för en JKPG-träff? Vore riktigt kul att har en pug-träff här vilket jag inte verkar ensam om att tycka
Grym film . Du vill inte lägga upp den här så man kan ladda ner den . skulle va grymt kul att ha på datan
Var skulle jag lägga upp över 100mb?
Packa ner filen och kolla hur stor den blir. sedan kan du nog använda photobucket eller nått sånt.
Eller så kan du få köpa den på dvd
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false; Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tbone wrote:Tycker att vi har kommit lite väl off topic med den här tråden nu ... Är det det någon som har något bra förslag för en JKPG-träff? Vore riktigt kul att har en pug-träff här vilket jag inte verkar ensam om att tycka
Jo håller med Vad sägs om Fredag eller lördag 11 eller 12 augusti ?
Tid: Okänd , Kom med förslag?
Plats: Nya p-huset längst upp ?
Drar och tar en koppkaffe i stadsparken och snackar lite skit..
Funkar säkert för mig det... Svåger Johannes G hänger säkerligen på då också för han är hemma hos mig hela helgen... Låter inte så jättespännande med kaffe i parken, i så fall irish coffee ... Vi kanske skulle kunna köra gokart eller nått sånt, det är ju en rätt sjyst "get-together" och sedan cruisa lite i stan kanske
Låter som en redigt bra ide! Lördag passar mig, Fredagar åker jag omkring i en Peugeot Boxer hela dagen (jobbet)... Go-kart vore najs, Pain(t) ball vore gött.
Det är ju onsdag i dag så bör ju bestämma oss snart
// Krister "Logan" Johansson
Proj 205 GTI 1.9 Status: Motorn går bara på 3 cylindrar . Har en ny topp men skaknar delar.
Nytt bra ljud i bilen är installerat.
---------------------------------------------
Har du en 205a Mi16 hör av dig gärna.