Har fått tillbaka min vinge från lack och ska försöka mig på att montera den imorgon , är lite spak för att sätta borren i bilen men det ska nog gå bra hoppas jag!
Lillen wrote:Har fått tillbaka min vinge från lack och ska försöka mig på att montera den imorgon , är lite spak för att sätta borren i bilen men det ska nog gå bra hoppas jag!
Bakvingen till en 307 SW skall bara limmas,så har jag gjort med min iaf.
Aha, det var den modellen.Den hade jag tänkt köpa från början men det blev den här bara för att jag var för lat och tänkte att det var enklare att bara lima den.
du kan limma den ändå...min hade också gängade hål men jag lämnade in den för montering och de limmade fast den med typ Pl400 eller nåt sånt (vet inte exakt vad det heter)..svart lim i alla fall
FlavorOfTheWeek wrote:du kan limma den ändå...min hade också gängade hål men jag lämnade in den för montering och de limmade fast den med typ Pl400 eller nåt sånt (vet inte exakt vad det heter)..svart lim i alla fall
Jo jag tänkte faktiskt göra det, det är ju mer anläggningsyta på den vingen jag har än den dino visar
FlavorOfTheWeek wrote:du kan limma den ändå...min hade också gängade hål men jag lämnade in den för montering och de limmade fast den med typ Pl400 eller nåt sånt (vet inte exakt vad det heter)..svart lim i alla fall
Jo jag tänkte faktiskt göra det, det är ju mer anläggningsyta på den vingen jag har än den dino visar
kommer bli kanoners det där, se bara till å inte spilla lim på bilen (förutom där vingen ska sitta)...det hade MH-styling slarvat me, jobbigt å få bort sen :S
Har limmat mina stenar i min stenmur hemma med detta
PL 600 Wmax
Extra kraftigt monteringslim med omedelbar vidhäftning och maximal styrka för uppsättning av olika material inomhus. Ena yta bör vara sugande.
Vattenbaserat.
PL 200 PowerFlex
Snabbhärdande flexibelt konstruktionslim, baserat på MSpolymer, som med hjälp av luftens fuktighet härdar till en stark, flexibel och rörelseupptagande limfog.
dino wrote:Aha, det var den modellen.Den hade jag tänkt köpa från början men det blev den här bara för att jag var för lat och tänkte att det var enklare att bara lima den.