Äntligen! Har lite putsning kvar, inga kablar kommer synas när jag är klar, har ett projekt för hatthyllan med men det räknas inte som baslåda
Vad tycks?

Peter Igelhammar wrote:Ett steg för lite o klen liten basDet ser mkt bättre ut live. Rullar på. Får sätta fast baslådan imorgon, så du inte gör en Panzer

Mando wrote:snygt gjort. har du lagt nån asfalts matta där eller vadå?
Och vad är en panzer?
Mando wrote:snygt gjort. har du lagt nån asfalts matta där eller vadå?
Och vad är en panzer?
helnöjd med ljudet bak nu, ser ingen anledning till mer, kan spela på så håret reser sig i nacken... mer behövs aldrig. Därimot måste det inhandlas nytt framsystem! Infinity kappa 6,5 2vägs system i siktet, blir till vinter.
gargamel wrote:Mando wrote:snygt gjort. har du lagt nån asfalts matta där eller vadå?
Och vad är en panzer?
Nej jag har klätt en 20mm skiva med högtalartyg och sågat ur, sen klossat upp för att få höjden på steget.
Randolf wrote:I mitt bagage så spänns bottenskivan fast när jag fäller upp ryggstödet och några skruvar behövdes inte
Randolf wrote:helnöjd med ljudet bak nu, ser ingen anledning till mer, kan spela på så håret reser sig i nacken... mer behövs aldrig. Därimot måste det inhandlas nytt framsystem! Infinity kappa 6,5 2vägs system i siktet, blir till vinter.
Vad säger du annars om ett par Alpine SPR-176A?
http://www.alpine.se/index.php?templ=full_product_info&product_id=102
Ja ska en sväng till halmstad nu i höst så affären blir inga problem isf
gargamel wrote:Randolf wrote:I mitt bagage så spänns bottenskivan fast när jag fäller upp ryggstödet och några skruvar behövdes inte
precis, kör på passform, inget kan röra på sig. basen sitter fast genom skivan, måste lyfta skivan före basen kommer loss, sen måste jag fälla ryggen för att få loss skivan. hårt pressat. klossarna är bara dit skruvade i skivan.

DaDo wrote:Peter Igelhammar wrote:Här e mitt bygge
dls för hela slanten
så ska det se ut