Inte ens Peugeot Sverige själv hade några uppgifter att lämna
Tacksam för svar //Daniel
Isuxs wrote:Claes B wrote:0-100 ska gå på 8,5 sekunder med manuell låda, toppfart på 220 km/h om jag inte minns fel.
Jo det é den manuella lådan vi har..
220km/h? Låter "lite" men men det é ju en tung bil...
Isuxs wrote:spoon_do wrote:kolla med Volvosuger här på forumet.
Kan dock säga att automat varianten är slöare än en mi16 (9sek).
Dock toppar dom mätaren ut. hehe
Vilken toppar mätaren 405 eller 605?

Isuxs wrote:Någon som har en susning vad en 605 SR 3,0 (92:a) toppar och sprintar 0-100km/h? Har frentiskt försökt att hitta uppgifterna!
Inte ens Peugeot Sverige själv hade några uppgifter att lämna!
----------------snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen
Peugeot_605 wrote:..OCH!!!!....., nu har jag träffat på en ingeniör som säger sig kunna "mappa" denna 3 liters sexa så att den får 17 hkr extra. Sen tillkommer det ju rakt rör bak o öppet filter....... Kanske skulle man peta i en annan låda med högre utväxling..., bara för skojs skull....
Sen hittade jag denna länk...
http://www.speedydelivery.co.uk/car-tun ... -605.shtml
Peugeot 605 Power Mod

TheDagger wrote:Peugeot_605 wrote:..OCH!!!!....., nu har jag träffat på en ingeniör som säger sig kunna "mappa" denna 3 liters sexa så att den får 17 hkr extra. Sen tillkommer det ju rakt rör bak o öppet filter....... Kanske skulle man peta i en annan låda med högre utväxling..., bara för skojs skull....
Sen hittade jag denna länk...
http://www.speedydelivery.co.uk/car-tun ... -605.shtml
Peugeot 605 Power Mod
Du tror verkligen på ALLT.
Du har säkert köpt varenda grej tv-shop har också
----------------snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen

Isuxs wrote:Någon som har en susning vad en 605 SR 3,0 (92:a) toppar och sprintar 0-100km/h? Har frentiskt försökt att hitta uppgifterna!
Inte ens Peugeot Sverige själv hade några uppgifter att lämna!

Isuxs wrote:Tackar tackar!