HJÄLP! Är detta seriöst?
- demolition
tycker vi håller oss till konstruktiv kritik
även om man tycker är skit ful eller jätte snyggt så motivera gärna varför.
det är tråkigt om inte alla kan vara med i klubben för att de möts av "skit fult", "värsta jag sett" mm
Om det inte är en medlem tror jag aldrig de vill vara med i klubben om man möts av den inställningen
Jag får väl tycka till då även det var att min synpunkt på forumsinlägg som var den största anledningen att posta här
Jag tyckte väl att vingen gjorde att bilen inte ser ut som en liten bulle som 206:an nästan jämt gör orginal, men man kanske ska ha ett lite mer extreemt kitt, för att vingen ska göra sig än det kittet Sundin länkade till
även om man tycker är skit ful eller jätte snyggt så motivera gärna varför.
det är tråkigt om inte alla kan vara med i klubben för att de möts av "skit fult", "värsta jag sett" mm
Om det inte är en medlem tror jag aldrig de vill vara med i klubben om man möts av den inställningen
Jag får väl tycka till då även det var att min synpunkt på forumsinlägg som var den största anledningen att posta här
Jag tyckte väl att vingen gjorde att bilen inte ser ut som en liten bulle som 206:an nästan jämt gör orginal, men man kanske ska ha ett lite mer extreemt kitt, för att vingen ska göra sig än det kittet Sundin länkade till
Medlem 357
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
Nordisk mästarinna i bilbygge
Best Female Ride i Nordic Tuner Awards
- demolition
heimat wrote:Skall man ha en sådan vinge får man allt ha litye mer krut än vad en 1.6a kan leverera annars ser det bara patetiskt ut.
varför då?
om man bara vill plasta bilar, varför lägga en 20-30k mer för att få större motor?
Peugeot Sport Club of Sweden | DART DOMINATES
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Mannen bakom Sveriges absolut bästa pappa-blogg!
http://minbebis.com/blogg/dart/
Flava! wrote:Rash wrote:gargamel wrote:jo ytterliggare ett bra bevis på att LSD är en farlig drog... För nått måste designen gått på när han ritade den vingen
Har designen ritat sig själv?Creeeepy..
tänk att avsaknaden av ett R kan vara så betydelsefull och, i ditt fall, skrämmande![]()
haha ja de blidde lit fel
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
Hahahaha, fyfan vilken fyllekonstruktion!
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...