Det tar ju inte lång tid innan man vill slösa allt man äger på styling och annat kul...
Det har varit sjukt jobbigt att få tag i alla delar...har letat överallt...
privatannonser, ebay, konstiga forum i alla möjliga och omöjliga länder, skrotar...etc.
Men nu har jag iaf fått tag i en hel del och det har börjat hända lite.
Ligger fortfarande lite saker här som tex 6 mätare och gaugepod för astolpen.
För att fronten skulle passa var jag tvungen att köpa -91ans japanska framlysen...dom var inte så lätta att hitta...
Till slut hittade jag ett par, på två olika ställen...köpte alltså vänstra lyktan från en kille och den andra från en annan
Den ena var lite rostig och vit. Den andra var repig och svart. hehe
Försökte även hitta en "center-panel" som man sätter i mitten av ljusrampen...så det ser ut som man har 2 lyktor bak istället för en hel ramp...efter mycket om och men så hittade jag en sådan. Men pearl-vit såklart.....
Det jobbiga med denna bilen är att allting är så dyrt...vingen jag ville ha hittade jag som billigast för drygt 10.000kr.
Vill man ligga på topp så...
Köpte även fälgar och däck...
Dessa blev det till slut med 255 runt om. Dom är i Sverige i mitten av kommande vecka...
Fronten provmonteras, inuti pop-upsen sitter det nya parkeringsljuset...så slipper man ha en egen lampa för det i fronten.
Vingen...
Lackat o klart...det är lite nyansskillnader, men det blir nog bättre när lacken fått sjunka in o så...har lackat om saker innan och har receptet...det har alltid blivit bra efter ett tag.
Framifrån...
Arbetet med kjolpaketet är väl i stort sett klart...väntar bara på fälgarna nu. Sen ska mätarna i...har 6st, 3 som ska sitta i astolpen, och 3 som ersätter originalmätarna i mitten.
Finns mycket mer saker på önskelistan...men det får nog vänta en aning...
Bilder...