Kvalitets "in dash dvd"

Frågor om styling eller ljud och bild i bilen (In-Car Entertainment)?
Post Reply
SebbanBoy14

Kvalitets "in dash dvd"

Post by SebbanBoy14 »

Skulle vilja ha en in dash dvd från exepmel pioneer eller blackpunk JVC osv. Vill inte ha någon importerad spelare som låter skit. Billigast spelaren jag har hittat i butik här ligger på 8500kr... Någon som har något bra tips där man kan fåtag i en billig? Ska till thialand om 3 veckor kanske kan dom ha det där?

Vad tror ni?
PelleW
Senior

Post by PelleW »

Blaupunkt. :)
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
SebbanBoy14

Post by SebbanBoy14 »

Jajajaja :) :) :) :D :D :D
stirrah
Klubbmedlem
Klubbmedlem

Post by stirrah »

bara för att dom är importerade betyder det inte att det är skit...finns många olika, med olika kvalite osv givetvis...

Vill du ha typ clarion, pioneer osv så kostar det mer...clarion har väl någon för runt 7000?
SebbanBoy14

Post by SebbanBoy14 »

Det känns för mig som ett rät osäkert kort.. Har en sådan spelare u beställde från steelway. Tycker inte alls den låter bra

Vart hittade du clarion för typ 7000?

Det jag vill ha er iaf utag för navigation, tutch är inget måste
dado

Re: Kvalitets "in dash dvd"

Post by dado »

SebbanBoy14 wrote:Skulle vilja ha en in dash dvd från exepmel pioneer eller blackpunk JVC osv. Vill inte ha någon importerad spelare som låter skit. Billigast spelaren jag har hittat i butik här ligger på 8500kr... Någon som har något bra tips där man kan fåtag i en billig? Ska till thialand om 3 veckor kanske kan dom ha det där?

Vad tror ni?

Elektronik köper man inte i Thailand. Mellanlandar ni däremot i FAA kan du göra fynd.
SebbanBoy14

Post by SebbanBoy14 »

Varför inte? Mina kompisar köpte lite skärmar där och dom funkar tokbra. De kan ju säkert hända att dom säljer typ Pioneer osv.

Vad är FAA?
dado

Post by dado »

SebbanBoy14 wrote:Varför inte? Mina kompisar köpte lite skärmar där och dom funkar tokbra. De kan ju säkert hända att dom säljer typ Pioneer osv.

Vad är FAA?

Felskrivning. FAE = FörenadeArabEmirater. Flyger man till Thai mellanlandar man ofta i FAE. Tax-free - tokbra priser, stort urval...
SebbanBoy14

Post by SebbanBoy14 »

Tror du dom säljer dvd spelare till bilen på en flygplats?

Varför skulle inte en Pioneer eller JVC spelare köpt i thailand funka då? Samma företag ju, Säljer billigare där förs dom kanske görs i närheten
dado

Post by dado »

SebbanBoy14 wrote:Tror du dom säljer dvd spelare till bilen på en flygplats?

Varför skulle inte en Pioneer eller JVC spelare köpt i thailand funka då? Samma företag ju, Säljer billigare där förs dom kanske görs i närheten

JVC från Thai funkar såklart jättebra :) . Jag säger bara en sak - har du inte shoppat i Dubai vet du inte vad jag talar om.
Post Reply