ELMIA 2007!
Lövva wrote:kan inte hjälpa till i monern eller ställa ut bilen jag fick brev av tandläkaren att jag ska operera ut en tand (visdomstand) 2dagar inan elmia kommer nog inte vara på humör vet ej hur jag käner mig då
peter sa att jag skulle skriva det i tråden
du kan alltid boka om operationen
Bilar jag har haft.
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
106 Xsi-92 Såld, Seat Cordoba-04 Såld, Seat Leon Fr-07 Såld, Seat Leon Cupra-08 Skrot
Ford StreetKa-05 Såld,Saab 9-5 Sc-00 Såld
Bilar jag har.
Seat leon Fr tdi-10
Saab 9-3 Sc-07
Mando wrote:Lövva wrote:kan inte hjälpa till i monern eller ställa ut bilen jag fick brev av tandläkaren att jag ska operera ut en tand (visdomstand) 2dagar inan elmia kommer nog inte vara på humör vet ej hur jag käner mig då
peter sa att jag skulle skriva det i tråden
du kan alltid boka om operationen![]()
jo det har jag gjort 1gång inan men nu vill jag ha ut denna tand. har väntat på denna tid i 11mån. börjar göra lite ont i tanden det e därför jag inte bokar om.det är lite störit att det e inan elmia
sjukt sugen på åka dit nu, kommer gärna o hjälper till!!! ska försöka få ledigt på torsdagen så jag o igel kan ta 205;an upp, kommer snacka mer med han när han kommer tillbaks... behövs mer hjälp i montern om jag kommer upp?
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
gargamel wrote:sjukt sugen på åka dit nu, kommer gärna o hjälper till!!! ska försöka få ledigt på torsdagen så jag o igel kan ta 205;an upp, kommer snacka mer med han när han kommer tillbaks... behövs mer hjälp i montern om jag kommer upp?
Men vad gör du under helgen då?
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Norre wrote:Kommer man kunna köpa streamers till rutan och lite små dekaler från PSC på Elmia?
Tänkte så man kanske slipper beställa
Vi kommer att ha delar av shoppen med oss.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Jaaacob wrote:gargamel wrote:sjukt sugen på åka dit nu, kommer gärna o hjälper till!!! ska försöka få ledigt på torsdagen så jag o igel kan ta 205;an upp, kommer snacka mer med han när han kommer tillbaks... behövs mer hjälp i montern om jag kommer upp?
Men vad gör du under helgen då?
vet inte ännu, jag och igel kommer åka upp i varsin bil som det ser ut nu, sen åker han hem på fredag (?) och jag stannar kvar över helgen... beror på lite, kommer nog ta med mig en dam upp med och vi tänkte festa på lördagen isf
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
Ser ut som att hotellet är fixat. 
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
PelleW wrote:Ser ut som att hotellet är fixat.
pelleW, kanske blir F1 för mig o tjejen med, finns de plats eller kan vi försöka boka tillsammans hela gänget så vi ev. får lite rabatt?
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
gargamel wrote:PelleW wrote:Ser ut som att hotellet är fixat.
pelleW, kanske blir F1 för mig o tjejen med, finns de plats eller kan vi försöka boka tillsammans hela gänget så vi ev. får lite rabatt?
Där sätter jag aldrig mer min fot. Jag o Alex lyxar till det på Scandic.
Sundin wrote:Pelle på F1...hehe...
Jag och brorsan ska också sova på Scandic. Söndag-måndag. Enda natten som fanns kvar när vi bokade...
Jag ska va där på söndag är det planerat...så vi ses
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Sundin wrote:Pelle på F1...hehe...
Jag och brorsan ska också sova på Scandic. Söndag-måndag. Enda natten som fanns kvar när vi bokade...
Scandic or bust!
Lör-Sön ska vi sova där om allt klaffar. Hade gärna stannat fler nätter om det finns någon stans att sova.