Hej jag skulle vilja ha tips på var man kan få tag på alufälgar till min bil för det värkar som ingen har . Har provat gummihuset och massa andra men dom har inga som passar säger dom.
Så skicka gärna tips snälla.
mvh Danne
Smoke wrote:Hej jag skulle vilja ha tips på var man kan få tag på alufälgar till min bil för det värkar som ingen har . Har provat gummihuset och massa andra men dom har inga som passar säger dom. Så skicka gärna tips snälla. mvh Danne
Smoke wrote:Hej jag skulle vilja ha tips på var man kan få tag på alufälgar till min bil för det värkar som ingen har . Har provat gummihuset och massa andra men dom har inga som passar säger dom. Så skicka gärna tips snälla. mvh Danne
gummihuset.se
där handlade vi, och det passade!
gummi huset har jag pratat med och dom har bara en fälg som passar och det är 17 tum och jag vill minst ha 18
gummihuset.se
där handlade vi, och det passade!
gummi huset har jag pratat med och dom har bara en fälg som passar och det är 17 tum och jag vill minst ha 18
Vilken fälg var det då???
Och föresten så finns det massor med fälgar som passar. Dock ofta över 2000kr / fälg om du är beredd att lägga det. Då pratar jag om tyska leverantörer som har riktigt sjyssta fälgar! ska leta upp lite länkar åt dig!
många fälgar låg runt 150-250 euro för 18/19"... utan däck, men då jävlar ser de bra ut.
Smoke wrote:Ja minst 2000 kr/fälg har jag tänkt att lägga så det är inge problem. Men länka gärna det vore toppen. föresten så har jag brembo bromsar.
ja det sitter brembo på kärran jag pratar om med. Och som sagt utgå ifrån fälgarna jag & andreas pratar om. Så har du något att jämföra med. De passade precis! Har någon ½centimeter tillgodo till brembo-oken!
Andreas Bystedt wrote:Som Simon säger, lättar man på lädret kan du i princip få vilken fälg som helst. Men ni har väl gjort som jag..fått anpassa urvalet efter plånboken.
En snygg fälg är ju den jag och Simon har i 18 tum..men den får ni ju inte köpa för då åker alla cuppor i Sverige runt med likadana fälgar snart..
Är inte dom fälgarna ifrån Specialfälgar? Jag blev rekomenderad något som såg liknande ut av dom.
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
_________________ www.beloveddogs.se
Andreas Bystedt wrote:Som Simon säger, lättar man på lädret kan du i princip få vilken fälg som helst. Men ni har väl gjort som jag..fått anpassa urvalet efter plånboken.
En snygg fälg är ju den jag och Simon har i 18 tum..men den får ni ju inte köpa för då åker alla cuppor i Sverige runt med likadana fälgar snart..
Är inte dom fälgarna ifrån Specialfälgar? Jag blev rekomenderad något som såg liknande ut av dom.
nej de är det inte. Specialfälgar säljer säkert dem. Men det är ACE fälgar. ACE Puma / ACE Spike