vart köte du grillen? o hur mycket fick du ge för den?
Sen ett tips, eftersom du har lackerat frontlisten o har kvar spolarmunstyckena, så stäng av motorn på dem då... annars kommer det sluta med att lacken skavs väck runt dem... med tanke på att när du sprutar med dem på lycktorna så fälls dem ut o sen "smäller" tillbaka mot lacken... så kan ju tillomed en skåning fatta att lacken skavs väck med tiden...
MozZe wrote:vart köte du grillen? o hur mycket fick du ge för den?
Sen ett tips, eftersom du har lackerat frontlisten o har kvar spolarmunstyckena, så stäng av motorn på dem då... annars kommer det sluta med att lacken skavs väck runt dem... med tanke på att när du sprutar med dem på lycktorna så fälls dem ut o sen "smäller" tillbaka mot lacken... så kan ju tillomed en skåning fatta att lacken skavs väck med tiden...
No offense skåningar
Hur stänger man av den motorn? Är det en och samma motor till "sporlarduschen" och uppskjutningen av munstycket???
No offense skåningar
Hur stänger man av den motorn? Är det en och samma motor till "sporlarduschen" och uppskjutningen av munstycket???
No offense skåningar
ta bort säkringen
Spolarmunstyckena till strålkastarna, måste de funka på besiktningen???
Det va inte jättemycket jobb. Fick borra hål för att fästa den. Plasta lite eftersom den var något kort. Och sen satte jag den med silikon ute i kanterna, där den brukar sitta med clips.
Inte så jättemycket jobb som sagt, bara plastandet som tog lite tid.
Jag behövde inte plasta min carzone grill på min gamla bil, däremot borra ett hål, och det är ju inte speciellt svårt... Sen lite sikaflex eller liknande i kanterna är ju heller ingen konst. Men hur som helst är ju esquiss grymt mycket snyggare, men mååånga dollas mer och extremt lång leveranstid. De tillverkar på beställning och jag har väntat på min bak i snart 10v...hoppas den är värd att vänta på...
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
MozZe wrote:hmm.. e inte kunnig inom grejer med plasting o sånt shit... Så det är inte alla carzon grillar som är kass passform på?
Mja, nu har jag ju bara haft en...men andra som jag pratat med har inte haft nått speciellt att klaga på... Kan dock säga att min nya mattig grill känns sååå mycket mer kvalité. Men sen är ju den tillverkad i plast då och inte glasfiber som Carzone's är.
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator! SKÅNE ÄGER! just nu... 205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
MozZe wrote:hmm.. e inte kunnig inom grejer med plasting o sånt shit... Så det är inte alla carzon grillar som är kass passform på?
Mja, nu har jag ju bara haft en...men andra som jag pratat med har inte haft nått speciellt att klaga på... Kan dock säga att min nya mattig grill känns sååå mycket mer kvalité. Men sen är ju den tillverkad i plast då och inte glasfiber som Carzone's är.
Samma här. Mattigs kvalitet går inte att jämföra med Carzone.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!