enligt mig e det apsnyggt att ha toning på rutorna, fram får du ha.. till en viss gräns, vet dock inte vart man får tag på sån toningsfilm någonstans.
Men det e snyggt som f*n att ha på framrutorna också!
Sen tycker jag att du ska köpa dig några snygga baklyktor.. alltså ett par mörka... eller så får du ta o tona dom också.... übersnyggt med "kolsvart" bil
MozZe wrote: Sen tycker jag att du ska köpa dig några snygga baklyktor.. alltså ett par mörka... eller så får du ta o tona dom också.... übersnyggt med "kolsvart" bil
MozZe wrote:enligt mig e det apsnyggt att ha toning på rutorna, fram får du ha.. till en viss gräns, vet dock inte vart man får tag på sån toningsfilm någonstans.
Nej. Finns det film på framrutorna så går den inte igenom besiktningen hur ljus den än är.
MozZe wrote:enligt mig e det apsnyggt att ha toning på rutorna, fram får du ha.. till en viss gräns, vet dock inte vart man får tag på sån toningsfilm någonstans.
Nej. Finns det film på framrutorna så går den inte igenom besiktningen hur ljus den än är.
Precis... dom brukar köra nolltolerans på sånd... även om det är tillåtet enligt regelboken på 75% ljus genomsläpp... det dom säger är att det alltid är tonat till en viss procent från fabrik... och då är man körd.. =)
Men min fråga är hur du kan komma på danken att ta bort toningen?? de e ju snyggt!
Pallbocksräser: 205 GTi Import -92
Krockad 405 MI16 -90 *Skrotad*
Körde en gång i tiden : Grå 505 Turbo -87
Lekbil: Svart 205 Gti -90 *Skrotad*
Vit Skoda Octavia RS Combi -08 Såld!
Svart 206 RC -04 Såld!