Framifrån ser vingen hyfsat lagom ut, men jag skulle hellre ha kört med en mindre sådan.
Typ originalvingen fast kanske aningen större, men absolut inte naket!
Majoriteten verkar ju tycka att den ska bort! Min fundering var ju på att sätta dit möjligvis en RC vinge, iaf en mindre.
Jag tycker personligen att kjolpaketet är snyggt, ganska självklart eftersom jag har det Men visst finns det snyggare kjolpaket, men nu fick jag det här till bra pris och slog till på det.
Ta väck "luft scoope:t" i huven o sätta samma nät där. byta baklyktor eller tona dem i blått!
primafint wrote:Majoriteten verkar ju tycka att den ska bort! Min fundering var ju på att sätta dit möjligvis en RC vinge, iaf en mindre.
Jag tycker personligen att kjolpaketet är snyggt, ganska självklart eftersom jag har det Men visst finns det snyggare kjolpaket, men nu fick jag det här till bra pris och slog till på det.
Ta väck "luft scoope:t" i huven o sätta samma nät där. byta baklyktor eller tona dem i blått!
Det kommer, är lite fattig för tillfället bara.
Menar du att du inte har råd att åka till biltema o köpa nät för 90kr?
RCvingen är jag sugen på. men det e för liten skillnad för dem pengarna.
MozZe wrote:Menar du att du inte har råd att åka till biltema o köpa nät för 90kr?
90:- är en hel del om man inte jobbar, att man har en fin bil betyder inte att man alltid har pengar att undvara
Har själv egentligen inte råd o lägga särskilt mycket på bilen när jag studerar, men mina prioriteter är inte riktigt som de ska heller.
Fast det kanske beror på hur man ser det
Hur som helst, RC-vingen är ganska dyr men den är ändå värd det om man inte har någonting alls.
Dock så är det som sagt bättre att ha kvar nuvarande vingen än ingenting, om ekonomin för tillfället inte tillåter vingbyte
MozZe wrote:Menar du att du inte har råd att åka till biltema o köpa nät för 90kr?
90:- är en hel del om man inte jobbar, att man har en fin bil betyder inte att man alltid har pengar att undvara
Har själv egentligen inte råd o lägga särskilt mycket på bilen när jag studerar, men mina prioriteter är inte riktigt som de ska heller. Fast det kanske beror på hur man ser det
Hur som helst, RC-vingen är ganska dyr men den är ändå värd det om man inte har någonting alls. Dock så är det som sagt bättre att ha kvar nuvarande vingen än ingenting, om ekonomin för tillfället inte tillåter vingbyte
Jo, nät har jag allt råd att köpa. Tänkte mest på baklyktor. Det har jag inte råd med för tillfället.
Vad kostar en Rc vinge ungefär? Den jag har nu får sitta kvar tills eller om jag byter iaf.