Jag såg dig!
Såg en sjukt läcker 206 CC med viperränder. Svart med gråränder. Tokfeta fälgar samt otroligt annorlunda och snygga/diskreta lexuslampor med svart bakgrund. Även annorlunda lampor fram.
Bakom ratten satt en kvinna 38+? och körde på motorvägen genom Borås. Gled upp bredvid gjorde tummen upp åt hennes fina bil och log, varpå hon log brett tillbaka
Sen gasade jag upp aset (renault modus) till marschhastighet och försvann i fjärran
riktigt fin bil! Tror inte hon är medlem vilket är synd
Bakom ratten satt en kvinna 38+? och körde på motorvägen genom Borås. Gled upp bredvid gjorde tummen upp åt hennes fina bil och log, varpå hon log brett tillbaka
Jaguar x300 4.0l
Detta inlägg är scannat och genomgånget utav FRA
- Fredrik Sjöberg
Simon! wrote:Såg en sjukt läcker 206 CC med viperränder. Svart med gråränder. Tokfeta fälgar samt otroligt annorlunda och snygga/diskreta lexuslampor med svart bakgrund. Även annorlunda lampor fram.
Bakom ratten satt en kvinna 38+? och körde på motorvägen genom Borås. Gled upp bredvid gjorde tummen upp åt hennes fina bil och log, varpå hon log brett tillbakaSen gasade jag upp aset (renault modus) till marschhastighet och försvann i fjärran
![]()
Jag känner henne, hon fyller 38 imorgon!
Fredrik Sjöberg wrote:Simon! wrote:Såg en sjukt läcker 206 CC med viperränder. Svart med gråränder. Tokfeta fälgar samt otroligt annorlunda och snygga/diskreta lexuslampor med svart bakgrund. Även annorlunda lampor fram.
Bakom ratten satt en kvinna 38+? och körde på motorvägen genom Borås. Gled upp bredvid gjorde tummen upp åt hennes fina bil och log, varpå hon log brett tillbakaSen gasade jag upp aset (renault modus) till marschhastighet och försvann i fjärran
![]()
Bra gissat
--------------------------------------------
307 SW 2,0 -03
- Crew

Såg INTE Ecke83 idag, när han var i stan o lämna in bilen hos bror o försvann igen som en tyst mys.
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
307 Kombi HDI FAP 08a 110 pigga
Tidigare:
406 coupé, 106 Rallye, 205 Gti, 405 mi16 ,309 Gti/16, 205 cti mi16
Vem är Mr Cap?
Du må ikke drite i hanskeromme.
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Fredrik Sjöberg wrote:Simon! wrote:Såg en sjukt läcker 206 CC med viperränder. Svart med gråränder. Tokfeta fälgar samt otroligt annorlunda och snygga/diskreta lexuslampor med svart bakgrund. Även annorlunda lampor fram.
![]()
Driver du nu eller känner du henne verkligen??
Jaguar x300 4.0l
Yourstone wrote:Jag såg PelleW på E6an vid Slöinge idag påväg norrut.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
- Peter Igelhammar
- Crew

PelleW wrote:Yourstone wrote:Jag såg PelleW på E6an vid Slöinge idag påväg norrut.
På väg hem efter utgång i Halmstad.
2a personen denna helgen som inte kan ringa när man e i stan... Bor ju ändå 300m från centrum lixom Pelle...
Peugeot Sport Club Crew
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
www.igelhammar.se
Just nu:
Tidigare:
Vem är Mr Cap?
Nu har jag sett den där gubben med stor slokmustasch i vit 106 rallye med hunden på passagerarstolen IGEN ,hunden ser typ likadan ut.... snart vänder jag bilen å kör efter honom bara för å se om han e lika ball som bilen
.
Möter honom typ OFTA vid Säve vid 17.00 tiden om jag kör den vägen hem från jobbet.
Möter honom typ OFTA vid Säve vid 17.00 tiden om jag kör den vägen hem från jobbet.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Peter Igelhammar wrote:PelleW wrote:Yourstone wrote:Jag såg PelleW på E6an vid Slöinge idag påväg norrut.
På väg hem efter utgång i Halmstad.
2a personen denna helgen som inte kan ringa när man e i stan... Bor ju ändå 300m från centrum lixom Pelle...
Var uppbokad så det gick tyvärr inte och idag skulle jag hem o jobba.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
Såg en 207 här i Gbg med klubbens streamer på vindrutan. Någon som känner sig skyldig? 
Med Vänliga Hälsningar
Michael "Flash" Kordon
Founder of Peugeot Sport Club of Sweden since 1996
How did you know?
Jag ska dit o kolla på hans talbot bakbreddare imorrn
309 GTI -91 Såld som reservdelar
405 MI16 -89 Såld
205 GTI -87 Såld
205 GTI -89 Såld
205 GTI -89 Såld
Subaru Legacy 2,0D -09
205 MI16 -89