Tänkte jag skulle söka först på forumet men jag har verkligen ingen aning om vad man ska söka på för att få fram det jag vill ha så jag frågar nu lite snabbt istället
ni får ursäkta om det e något gammalt tråkigt som har besvarats 400 ggr...
iallafall.. Det jag undrar e peugeot märkena på 206 GTi (-03) går dom att bara ta bort? asså, är dom fastsatta med klister eller blir det hål i karossen om man tar bort märkena?
Vet hur jag får bort dom, gjort det förut men mött på att vissa bilar "nitar" fast dom... skruvar kanske man säger... Ni förstår..
Hur ere på peugeot 206 ?
//Henrik "henke" Sundset Audi A4 Avant 2.0T Quattro Peugeot 206 GTi *SÅLD* BMW R1200 GS Adv. Locost Super 7
Hårtork räcker gott och väl att värma med, ta sedan lite fiskelina och snurra runt hela emblemet och börja rycka loss. Du kan även "skära" med fiskelinan istället för att rycka, jag tyckte dock att rycka var bäst. Efteråt får du rubba lite för att få bort allt som blir kvar, men det är lätt.
Lycka till!
Men sen kanske du har en del repmärken efter den gamla "bulben" på listen, eftersom den ligger och skakar lite emot luckan. Kolla det först, samt om det går att få bort märken...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
nevyn wrote:f*n då... har inte haft loss den än. den har ju inte suttit där så länge, hoppas det inte hunnit bli så farligt. har du haft loss din?
Ja, lackade min i slutet av sommaren, så när man tog bort den så såg man det... Det är väl inte så jättefarligt, men när bilen blir skitig så kommer det in en massa skräp under listen, sen skakar listen när man öppnar och stänger luckan och när man kör. Resultat: repor.
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l