Riktigt bra med samkörningar med Honda då dom är såpass lika Puggarna, blir ett skönt flyt ute på banan
Körningen kändes riktigt bra, har nog iallafal ett banparti kvar att jobba på som finns mer tid att hämta då jäklar
Toppen dag
Waern wrote: Provade att sätta dom sämsta bak vilket resulterade i mycket rolig överstyrningdock ej så snabb och slutade med en liten offroad körning efter Molins på näst sista varvet
Fnatte wrote:
Sen var det nån som snodde min gummimatta som jag hade liggandes utanför(fastnar under pedalerna annars). La ut den ur bilen på morgonen och fick kommentaren av Martin(Larsson) att jag kör utan gummi...![]()
![]()
På eftermiddagen när alla åkt var den borta. Alla andra saker var kvar...
olsén wrote:Fnatte wrote:
Sen var det nån som snodde min gummimatta som jag hade liggandes utanför(fastnar under pedalerna annars). La ut den ur bilen på morgonen och fick kommentaren av Martin(Larsson) att jag kör utan gummi...![]()
![]()
På eftermiddagen när alla åkt var den borta. Alla andra saker var kvar...
HRRM.. jag tyckte det känndes som att jag inte kunde gasa fullt hemåt... såg att jag hade dubbla mattor i min... sorry fnatte, jag har ditt använda gummi här...
och du.. jag LÅNADE den bara av misstag... jag är ingen tjuv...

snillet wrote:Peter Igelhammar wrote:En rejäl whiskey och kubb kvällen innan
En rejäl whisky ja (hoppar e:t i slutet), var nog det som gjorde susen
oskarhpc wrote:
Ett tisp är att ni tar upp anmälan till flaggvakt vid besiktning, då sparas det mycket tid.
men jag tror alla körde sig trötta ändå iofs.
Tack för mig.