Varför så mycket olja? Har du färskoljesmörjning på din bil? Om inte fixa till motorn eller byt du har väl att ta av.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
WoberT wrote:I år måste jag ta mig till träffen, men får se till o betala medlemsavgiften först .. när är träffen egentligen? har dålig koll på det nuförtiden.
Borde vara 14-15 Juli.
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. |Jag såg den live!
OOOM någon hjälper mig att sätta upp och ta NER tältet jag hade med på Kinnekulle... så kan jag ordna sovplatser till iallafall 10 -12 personer
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
öhlin wrote:OOOM någon hjälper mig att sätta upp och ta NER tältet jag hade med på Kinnekulle... så kan jag ordna sovplatser till iallafall 10 -12 personer
Fick du ingen hjälp vid nedmonteringen på kullen ?
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Jag har fått fram ganska bra linjer för träffen, en del nya inslag. Nu kommer den att kunna kallas för Halmstadträffen . Det kommer igång en off tråd efter helgen troligen. Väntar på besked för ett inslag, men ni kommer inte att bli besvikna, jag gör vad jag kan får att få er att trivas.
Peter Igelhammar wrote:Jag har fått fram ganska bra linjer för träffen, en del nya inslag. Nu kommer den att kunna kallas för Halmstadträffen . Det kommer igång en off tråd efter helgen troligen. Väntar på besked för ett inslag, men ni kommer inte att bli besvikna, jag gör vad jag kan får att få er att trivas.
Får man säga att man älskar dig
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Peter Igelhammar wrote:Jag har fått fram ganska bra linjer för träffen, en del nya inslag. Nu kommer den att kunna kallas för Halmstadträffen . Det kommer igång en off tråd efter helgen troligen. Väntar på besked för ett inslag, men ni kommer inte att bli besvikna, jag gör vad jag kan får att få er att trivas.