Pä väg till Mantorp blev det lite shopping i Linköping också. Hoppas jag tänkt rätt, inte bra att vara jäktad när man köper kopplingar. Har en del överblivna som bevis för att så är fallet...
*blå, id 12.5 mm*
Tillsammans med en sån här som jag haft ett tag:
...samt...
..... så ska det nog bli en rätt bra fast tryckluftsinstallation i garaget.
-fredrik- wrote:Köpte 4 st 206 GTI fälgar av "karlshamnkille" här på forumet i lördags,ska ha mina Michelin slicks på dom är det tänkt. Bild kommer när dom är lackade (vita) å däcken ligger på.
Har inte fått på däcken ännu,men här är dom på bild ....
Morbidio wrote: Fast helsvart, 3 meter 35 kvadrat kabel och monteringsgrejer.
vad gick det på?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Senaste inköpet vart ett par 17" hjul, några timmar efter dom monterades rasade växellådan Får tillbaka bilen imorrn eller övermorgon. Innan fälgarna köptes monterades även EBC skivor och EBC green stuff belägg fram. Det blir Brembo skivor bak med orginal belägg nu när bilen kommer tillbaka
Bilen ska sänkas och ett flertal modiferingar är på g. Takräckena ska bort också
Mvh Dennis
Vill du ha bilen plåtad i stockholm med omnejd? Pma.
Rudolfsson wrote:Senaste inköpet vart ett par 17" hjul, några timmar efter dom monterades rasade växellådan Får tillbaka bilen imorrn eller övermorgon. Innan fälgarna köptes monterades även EBC skivor och EBC green stuff belägg fram. Det blir Brembo skivor bak med orginal belägg nu när bilen kommer tillbaka
Bilen ska sänkas och ett flertal modiferingar är på g. Takräckena ska bort också
Hehe mmm samma här.... typ 10 st... =) förbruknings vara... ibland känns det som att man är lite väl kräsen och bara använder en svamp en gång... om bilen är inte är väldigt skitig då det går åt 2.... hmm.... köper dock utan vax och schampoo