Öppet sportluftfilter 206 gti
Öppet sportluftfilter 206 gti
Hejsan.
har en lite fråga, undra om någon vet något om AERO FORM AIR KIT 206 2.0 GTI L4 99-. om det är nått att ha?
http://www.danmobility.se/product.asp?c=1016478427&n=-2008789976&pn=-2008796065
Eller om det finns något annat som är bra ljud å ger lite effekt?.
Men skulle vilja veta om detta är nått att ha .
Mvh Robin.
har en lite fråga, undra om någon vet något om AERO FORM AIR KIT 206 2.0 GTI L4 99-. om det är nått att ha?
http://www.danmobility.se/product.asp?c=1016478427&n=-2008789976&pn=-2008796065
Eller om det finns något annat som är bra ljud å ger lite effekt?.
Men skulle vilja veta om detta är nått att ha .
Mvh Robin.
Peugeot 206 Gti !!!
-
SebbanBoy14
hejsan! ahn annan jag chattade med när jag skaffade sportfilter hade en sådan. funkade bra och bilen låter lite sportigare. Sedan är de ingen effekt du får, ingen märkbar iaf. Eftersom motorn får lite mer och lite kallar luft kan du räkna med 1-3hk. Men får den varmare luft så kan du tappa 1-3hk med
SebbanBoy14 wrote:hejsan! ahn annan jag chattade med när jag skaffade sportfilter hade en sådan. funkade bra och bilen låter lite sportigare. Sedan är de ingen effekt du får, ingen märkbar iaf. Eftersom motorn får lite mer och lite kallar luft kan du räkna med 1-3hk. Men får den varmare luft så kan du tappa 1-3hk med
Trevligt att du börjar sansa dig
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
snillet wrote:SebbanBoy14 wrote:hejsan! ahn annan jag chattade med när jag skaffade sportfilter hade en sådan. funkade bra och bilen låter lite sportigare. Sedan är de ingen effekt du får, ingen märkbar iaf. Eftersom motorn får lite mer och lite kallar luft kan du räkna med 1-3hk. Men får den varmare luft så kan du tappa 1-3hk med
,Pelle. | Fransk bil med fransk plast | Jag vill ha en Peugeot. Jag vill inte klistra ett lejon på en Volvo och låtsas ha kul. | Jag såg den live!
-
SebbanBoy14
snillet wrote:SebbanBoy14 wrote:hejsan! ahn annan jag chattade med när jag skaffade sportfilter hade en sådan. funkade bra och bilen låter lite sportigare. Sedan är de ingen effekt du får, ingen märkbar iaf. Eftersom motorn får lite mer och lite kallar luft kan du räkna med 1-3hk. Men får den varmare luft så kan du tappa 1-3hk med
Hade inte jag börjat santsat mig hade jag nog fått sparcken från denna sida=)
Plus att när man har fel så är det ¨ånmga som är på en över det=) Speciellt om man har haft fel några gånger i rad=)
SebbanBoy14 wrote:snillet wrote:SebbanBoy14 wrote:hejsan! ahn annan jag chattade med när jag skaffade sportfilter hade en sådan. funkade bra och bilen låter lite sportigare. Sedan är de ingen effekt du får, ingen märkbar iaf. Eftersom motorn får lite mer och lite kallar luft kan du räkna med 1-3hk. Men får den varmare luft så kan du tappa 1-3hk med
Plus att när man har fel så är det ¨ånmga som är på en över det=) Speciellt om man har haft fel några gånger i rad=)
Men man skall aldrig ge sig FÖR fort, se min signatur
Hans Hellström
snillet wrote:SebbanBoy14 wrote:snillet wrote:SebbanBoy14 wrote:hejsan! ahn annan jag chattade med när jag skaffade sportfilter hade en sådan. funkade bra och bilen låter lite sportigare. Sedan är de ingen effekt du får, ingen märkbar iaf. Eftersom motorn får lite mer och lite kallar luft kan du räkna med 1-3hk. Men får den varmare luft så kan du tappa 1-3hk med
Men man skall aldrig ge sig FÖR fort, se min signatur
O, inga frågor är för dumma för att ställa
Peugeot Sport Club | Gabbagabbaheymoderator!
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
SKÅNE ÄGER!
just nu...
205 Gti Monte Carlo-91-Turbo8
205mi16 Monte Carlo-91
308SW 1,6 Turbo-09-Grå haj
lunda wrote:Tjänar man på att bli medlem isåfall?
Självklart tjänar man på att vara medlem. Bara att anmäla sig och pynta en liten slant.
Projekt just nu:
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.
406 -98 Dieselcombi Såld.
406 -01 Combi Ny pendlarbil o dragbil.
205 GTI -85 Köpt 19/1-08
205 GTI -90 Sommarleksak köpt 16/4-07 Numera Dimmabreddad!
945 -92 Såld.
Och så diverse andra olika puggar.