körde bakom en 306 gti guldfärgad i förrgår tror jag att de va... Nån i majorna. Han heja inte ens när jag kom körandes mot honom och gjorde en usväng efter honom
Mafghan wrote:körde bakom en 306 gti guldfärgad i förrgår tror jag att de va... Nån i majorna. Han heja inte ens när jag kom körandes mot honom och gjorde en usväng efter honom
Mafghan wrote:körde bakom en 306 gti guldfärgad i förrgår tror jag att de va... Nån i majorna. Han heja inte ens när jag kom körandes mot honom och gjorde en usväng efter honom
Så de kan ju inte vart nån i klubben
Säkert självupptagne Rash
Hmm om han lyckats odla ut långt hår och skägg på kort tid och klätt ut sig till helsvensk så kan det varit han
Såg Olsén igår.. stod med lastbilen utanför mitt hus och satt på baksidan huset och drack kaffe med mig o Beccy
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
snillet wrote:Såg Jesper C:s lilla röda idag på lunchen parkerad utanför hans jobb, undrar om man gör km avdrag i deklarationen för det (typ 1km).
Snygga fäljar
Hahaha, Får ju 30 spänn milen så självklart skriver jag det på firman. 2 km, fram och tillbaka
2 km = 6 spänn. MONEY IN THE BANK
Brukar dock bli en 10 mil om dan, men så kör jag stans roligaste firmabil också.
Aha
Allt blir kristallklart till slut
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00
Seat Toledo 2,0 GT::::::::::::såld
VW Caravelle Coach m volvomotor::såld,
Till en fam. i Nigeria!!!!!!!!
Honda 550 F1, med touringkåpa
Hobby Prestige 545 T
WHISKY TAR FORT SÅ JÄVLA SLUT!!!
Fort tar Whisky så jävla slut..
Såg en fräsig 205a på släp nyss, var nog för nån sorts rallycross eller liknande..utrustad med bur, lite dekaler och siffran 49 på bakre sidorutan Säkert ingen här då detta var i Kalix, men "jag såg" ändå!